הרבנית חגית שירה

כל מה שתרצי – תוכלי למשוך משמים. רק תעסקי בזה

בכל פעם שאת מספרת, קוראת סיפורי צדיקים או עוסקת בדבריהם, האור שלהם מאיר עליך, ולכן כל לימוד או התעסקות בקדושה מושכים עלייך אור מלמעלה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

נופים סלעיים עוצרי נשימה. עצים ירוקים ושקט. קולותיהם של רבי שמעון וחבריו מתמזגים עם ציוץ הציפורים... שלמות הבריאה!

הקדושה בלתי נתפסת, הציפורים אף הן רוחשות תורה, והעולם כאילו עוצר מלכת.

גילויים נשגבים, סודות עליונים - ספר הזוהר קורם עור וגידים, יצירת הפאר שעוד תאיר ותזהר בלב העם היהודי לדורות ותלווה אותם בסוף הימים.

שדה נפרשת לעיניהם הקדושות של החכמים, הם פוסעים לתוכה ומתפללים. גם השמיים לא נשארים אדישים מול הקדושה הזו וענן של אש יורד ומקיף אותם.

נושא רבי שמעון את עיניו הטהורות. הן מתמזגות עם האור האינסופי. הוא רואה מה שרואה ואומר לחבריו: אני רואה שרצונו של הקדוש ברוך הוא כאן... נשב.

ישבו החכמים ולמדו תורה...

פתח רבי שמעון ואמר: "מים קרים על נפש עייפה ושמועה טובה מארץ מרחק" (משלי כ"ה). החל רבי שמעון לדרוש בפסוק הנפלא הזה, וגילה ממנו סודות נפלאים ועמוקים, והנה לפתע, תוך כדי לימוד הפסוק, בא איש אחד ובישר: "אשתו של רבי שמעון נרפאה מחוליה".

עוד לא סיים האיש לבשר את בשורתו הטובה והנה שמעו החכמים קול משמיים מבשר ואומר שהקדוש ברוך הוא מחל לחטאי הדור!

אשתו הצדקנית של רבי שמעון הייתה חולה כל כך, היא כיפרה על חטאי הדור בייסוריה. עכשיו כשהקדוש ברוך הוא מחל לכל הדור ולא היו עוד חטאים, היא נרפאה...

אמר רבי שמעון, הרי התקיים כאן הפסוק, "ושמועה טובה מארץ מרחק" (זוהר אחרי מות). רבי שמעון מלמד אותנו כאן סוד נפלא, דרך נפלאה למשוך שפע ובשורות טובות משמיים - הוא עוסק עם החכמים בפסוק שהוא מים חיים לנפש עייפה ובשורה טובה, והם זוכים למשוך משמיים בשורה טובה שהיא כמים חיים על נפש עייפה.

את מבינה? רבי שמעון מלמד אותך שכל מה שתרצי תוכלי למשוך משמיים. רק תעסקי בזה! התנ"ך מלא בפסוקים, עניינים ומעשים נפלאים, וכשעוסקים בהם או מזכירים אותם – הם מושכים את האור שלהם אלינו מלמעלה.

בכל פעם שאת מספרת, קוראת סיפורי צדיקים או עוסקת בדבריהם, האור שלהם מאיר עליך, ולכן כל לימוד או התעסקות בקדושה מושכים עלייך אור מלמעלה (מתוך הספר קום רבי שמעון החדש).

בשבח והודיה להשם הטוב – זיכני הבורא להוציא לאור מהדורה חדשה מורחבת, משופרת ויפה של הספר "קום רבי שמעון", בשורה טובה ומים חיים על נפש עייפה!

המהדורה החדשה צבעונית ומאירת עיניים. הוספתי פרקים מיוחדים ומחזקים על חודש אייר, פסח שני, התנאים, רבי מאיר בעל הנס, רבי יהודה בר עילאי, פרקי אבות, סיפורים ו... חיזוק שבועי מרתק ומיוחד בפרשת השבוע, ממש מהטור הזה כאן בעלון. קום רבי שמעון – הספר שיכניס את רשב"י אליך הביתה!

תגיות:רבי שמעוןהרבנית חגית שירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה