חדשות בארץ

מביך: האם הח"כ מיש עתיד קיבל הוראה למחוק ציוץ בו איחל הצלחה למפגיני הימין?

ח"כ קינלי טור-פז שיבח אתמול את מצביעי הימין ואיחל להם בהצלחה בהפגנת התמיכה ברפורמה המשפטית: "ציבור שיוצא להפגין על ערכיו קונה את הזכות לדרוש יותר מנבחריו". היום הוא מחק את הציוץ וטען: "זה לא תכתיב ממפלגתי"

טור-פז (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)טור-פז (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

חבר הכנסת משה קינלי טור-פז (יש עתיד) מחק היום (חמישי) ציוץ בטוויטר, בו איחל הצלחה למשתתפי "הפגנת המיליון" בירושלים. יקי אדמקר דיווח באתר וואלה כי טור-פז קיבל הנחיה למחוק את הציוץ, אך הוא מכחיש.

"דעה לא פופולרית – לפחות בגוש השינוי", כתב טור-פז. "הפגנת המיליון היא דבר חשוב. גם אם יהיו 'רק' רבע מיליון. יהיו לי שם לא מעט חברים. ככה זה לחיות בין העולמות. ציבור שיוצא להפגין על ערכיו קונה את הזכות לדרוש יותר מנבחריו. שיהיה לכם בהצלחה חברים. אוהבים אתכם. אנשים אחים אנחנו!".

הציוץ שנמחקהציוץ שנמחק

כאמור, בוואלה דווח מפי מקורות ביש עתיד כי טור-פז קיבל 'הוראה' ממפלגתו למחוק את הציוץ. על פי הדיווח בחדשות 12, טור-פז הכחיש: "הפגנות הן כלי חשוב במשטר דמוקרטי וזה מה שהתכוונתי בציוץ. מהתגובות שקיבלתי בבוקר הבנתי שהשתמע מדבריי שאני תומך במהות הפגנת המיליון, ולא כך הדבר. אני נגד ההפיכה המשטרית ומשתתף בהפגנות נגדה. מזמין אתכם להצטרף אליי להפגנה במוצ"ש בירושלים".

שר התפוצות עמיחי שיקלי הגיב: "אני וקינלי מיודדים עוד הרבה לפני הפוליטיקה, שירתנו באותה יחידה במילואים וגם בכובעו כאיש חינוך נפגשנו לא אחת. הציוץ שלו מוקדם יותר היום הוא ציוץ לעניין, מחבר ומאחד. אבל לדאבוננו במשטרת המחשבות של 'יש לפיד' אסור להביע עמדה עצמאית, שלא לדבר על התמודדות מול המנהיג העליון".

ח"כ קטי שטרית התייחסה לדברים שכתב טור-פז: "אמירה חשובה. חבל שככל הנראה קיבלת הוראה למחוק".

תגיות:יש עתידהרפורמה המשפטיתמשה טור-פז

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה