חדשות בארץ

הפתעה: ינון מגל ביקר את נתניהו? "אם הקב"ה יכול - גם אתה יכול"

העיתונאי לא אהב את נוכחות נתניהו בטקס המשואות והסביר: "אני הולך לומר דבר כפירה, אני נגד הסרטון הזה, שראש הממשלה בטקס", אך לאחר מכן הוסיף: "סליחה שאמרתי"

  • ו' אייר התשפ"ג
(צילום: יוסי זליגר / פלאש 90)(צילום: יוסי זליגר / פלאש 90)
אא

האם ינון מגל, שנחשב לאחד העיתונאים הקרובים לראש הממשלה בנימין נתניהו, הביע ביקורת כלפיו? עם צאת יום הזיכרון, ראש הממשלה ורעייתו שרה הגיעו לטקס הדלקת המשואות בהר הרצל. הם נכנסו לקול תשואות הקהל, ובמקביל - שודר סרטון ברכה של ראש הממשלה. מגל לא אהב את מה שראה, וטען כי נתניהו לא היה צריך להתערב בטקס. האם זו ביקורת נוקבת? לא בטוח. בהמשך הוא אפילו התנצל.

"עכשיו אני אומר הולך להגיד לכם דבר כפירה", אמר מגל במהלך שידור בערוץ 14. "אני נגד הסרטון הזה, שראש הממשלה בטקס, ואני לא אהבתי את הכניסה שלו ושל שרה לטקס. זה טקס שתמיד היה של הכנסת. אדוני ראש הממשלה, סלח לי שאני אומר את זה, ואני כל שנה אומר את זה".

מגל הסביר: "אתה לא צריך להיות פיגורה באירוע של הכנסת - הוא של הכנסת, יש יושב ראש הכנסת, ולא צריך פה מחלוקות פוליטיות. זה ברור שיש פה מחלוקת. לא צריך, אתה לא חייב להיות דווקא בטקס הזה של יום העצמאות כמו שלא היה כל השנים, לשים את הסרטון שלך. לא יקרה כלום אם תיעדר".

בהמשך הסביר מגל כי "יש סוד הצמצום. אם הקב"ה יכול לעשות את סוד הצמצום ולצמצם את עצמו בנוכחות כדור הארץ, אז גם אתה יכול לעשות סוד הצמצום ולא להיות בטקס הזה. סליחה שאמרתי".

תגיות:ינון מגלבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה