חדשות בארץ

נטלי דדון תגיע להפגנת המיליון בירושלים: "בחרתי באיזה צד של ההיסטוריה אני רוצה להירשם"

אושיית האינסטגרם הודיעה כי תגיע להפגנת המיליון שתיערך מחר בירושלים: "הזהות היהודית של המדינה היא זו שבסכנה"

  • ה' אייר התשפ"ג
הפגנת הימין בירושלים, בחודש שעבר (צילום: Gili Yaari/Flash90)הפגנת הימין בירושלים, בחודש שעבר (צילום: Gili Yaari/Flash90)
אא

אושיית האינסטגרם נטלי דדון הודיעה כי תגיע להפגנת המיליון שתיערך מחר (חמישי) בירושלים, ותתמוך בקריאה לממשלה להמשיך בחקיקת הרפורמה המשפטית.

בחשבון האינסטגרם שלה פרסמה דדון רטון ובו קראה כי הזהות המרכזית של המדינה היא זו שבסכנה, ולא הדמוקרטיה.

"ככל שצללתי יותר לעומק הבנתי שהרפורמה היא ממש לא העניין, היא בטח לא העניין המרכזי. אלא הזהות היהודית של המדינה שלנו, היא זו שבסכנה – לא הדמוקרטיה. בכל צעד לאחרונה, החל מתכני מערכת החינוך ועד הפחד האמיתי שמתקיים בעם שמא תהיה כאן מדינת הלכה, כל אמונה הופכת להדתה", לשון דדון.

"אז לא'', הוסיפה. ''אנחנו כן באמונה, והאמונה מאפשרת לנו להתקיים מעצם היותנו, לקבל כל אדם. זו המשמעות והזכיה במהותה של היהדות".

דדון קראה לעוקבות אחריה להצטרף ולהגיע להפגנה: "אני קוראת לכן, לכל הנשים – לבוא למפגן המיליון, ולהשתתף במיצג נשי עוצמתי שיגלה את המלכות של נשות ישראל. ולא כמו שמספרים לכן -שפחות אנחנו ממש לא. אנחנו נשים חזקות. ההיסטוריה היהודית מלאה בנשים כמונו, נביאות ולביאות. אנחנו בוחרות וגאות להיות חלק ממורשת ישראל ותורת ישראל. אני מחכה לכן".

דדון הוסיפה וכתבה: "כבר החלטתי באיזה צד בהיסטוריה אני רוצה להירשם: "בצד של הזהות שלי מבלי להתנצל על מי שאני!!! בעוצמה המתקיימת בתוכי מעצם היותי יהודיה המכבדת כל אדם באשר הוא!!! גם את החושבים אחרת ממני! עכשיו יותר מתמיד כוחנו באחדותינו!

"נכון, התקציבים המטורפים של הקמפיינים הם לא בדיוק לצידנו, אבל יש לנו אותנו ואת האמונה באל שלצידנו, לצד עם ישראל. מאז ומתמיד אחדות העם היתה הניסיון הכי גדול שלנו! אז מי באה לחיבוק של אחדות, אור ואהבה?! באות לבושות לבן וצובעות את ירושלים בכחול לבן, שירה ותופים", סיימה דדון את דבריה.

בירושלים נערכים להשתתפותם של קרוב למיליון איש. ח"כ אביחי בוארון וברל'ה קרומבי, ממארגני העצרת, דיווחו על קרוב מאות אלפי בני אדם, הממלאים כאלף אוטובוסים, שנרשמו עד כה לעצרת בירושלים ממאות נקודות איסוף ברחבי הארץ.

תגיות:עצרת המיליוןהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה