חדשות בעולם

גופת איש שמת על שיט בספינה - אוחסנה ב... מקרר משקאות. כעת אלמנתו תובעת מיליונים

ארה"ב: תביעת ענק נגד חברת ספנות שאחסנה גופת נוסע מת בצורה מחפירה, מבלי להודיע על כך לרשויות. המת, רוברט לואיס ג'ונס בן ה-78, מת מהתקף לב. כעת אלמנתו תובעת מיליונים מחברת הספנות, בתואנה שהתנאים בהם אוחסן גרמו לגופתו 'להתפורר'

אא

תביעה פדרלית ענקית הוגשה בשבוע שעבר בבית המשפט בפלורידה, על ידי מרילין ג'ונס - לאחר שבעלה רוברט לואיס ג'ונס, מת מהתקף לב במהלך שיט (קרוז) על ספינת ענק. 

על פי דיווח בתקשורת האמריקנית, הבעל מת מהתקף לב במהלך שיט על ספינת 'סלבריטי אקווינוקס' - שעשתה דרכה באיים הקריביים. 

לטענת מרילין, צוות הספינה הבטיח לה שגופת בעלה תישמר בתנאים אופטימליים ובטוחים, ב'חדר המתים' של הספינה. 

למרבה הזוועה, לאחר שהספינה עגנה בפורט לודרדייל, נודע לה שגופת בעלה אוחסנה בתוך צידנית גדולה המשמשת לשמירה על משקאות קרים - דבר שגרם לגופו, שאוחסן שם במשך שישה ימים, להתפורר. 

אנשי בית ההלוויות שדאגו לחלץ את גופתו של מר ג'ונס סיפרו ל'ניו יורק טיימס' כי הגופה לא אותרה כלל וכלל ב'חדר המתים של הספינה' אלא במקרר גדול שהונח באחת מפינות הספינה - מבלי שאיש ייקח אחריות על העברת הגופה מחדר המתים למקרר שנמצא בכלל בקומה אחרת. 

"זה היה מראה מקומם ומזעזע", סיפר אחד מעובדי שירותי הלוויה. "היו שם משקאות שהונחו מחוץ לצידנית, והטמפרטורה בצידנית הייתה בלתי מספקת ולא מתאימה לאחסון גופה באופן שתמנע את הפירוק שלה בצורה הזו. מצאנו את הגופה שלו בתוך שקית ועם סימני דם על רצפת הצידנית. הבנו מיד שהגופה נמצאת ב'שלבי פירוק מתקדמים' ומההתחלה לא אוחסנה בטמפרטורה מתאימה שתעצור את התרחשות הפירוק".

כתוצאה מהאחסון הקלוקל, גופתו, כך נאמר בתקשורת, הפכה לנפוחה וירוקה. 

מרילין, שהתראיינה לתקשורת על השתלשלות האירועים מרגע שבעלה מת, סיפרה כי צוות הספינה העמיד בפניה שתי אפשרויות: "הם אמרו לי שהם יכולים להוריד את הגופה בתחנה הבאה בפורטו ריקו, או להכניס אותה לחדר מתים של הספינה עד שנחזור  ליעד המקורי לאודרדייל, אחרי שישה ימים. מאחר והנחתי שאצטרך לשלם הרבה כסף על ההובלה אם אוריד את הגופה בפורטו ריקו, העדפתי שיאחסנו אותה בחדר המתים, תוך שאני יוצאת מתוך הנחה שהיא תישמר בטמפרטורה מתאימה. זה מה שהובטח לי".

כעת משפחתה טוענת שאם 'סלבריטי' הייתה מודיעה לג'ונס על כך שחדר המתים לא נמצא בשירות ואי אפשר לאחסן בו מתים, היא הייתה יכולה לבחור לרדת ביחד עם בעלה בפורטו ריקו, ומשם לטוס בחזרה איתו לביתם. 

כעת תובעת מרילין את 'סלבריטי' בפיצוי של מיליון וחצי דולר, אך מ'סלבריטי קרוזס' סירבו להגיב על המקרה כעת, לטענתם בשל "כבוד למשפחה ורגישות על מה שעברה".

תגיות:מוותהזוישיט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה