חדשות בארץ

הפדיחה של חדשות 12: ההצפה בחניון שלא הייתה

באחת מתוכניות חדשות 12 הוקרן סרטון ויראלי שהציג הצפת ענק בחניון בפלורידה בעקבות גשם. גולשים טענו כי מדובר בפייק ניוז, המבוסס על שימוש בפילטר של אפליקציה. בחברת החדשות התנצלו, והודיעו כי התקלה תתוחקר

  • ג' אייר התשפ"ג
אא

(קרדיט: "שלוש", חדשות 12)

סרטון ויראלי שהגיע מחו"ל, המציג הצפת ענק בחניון מכוניות בפלורידה, שודר אתמול (ראשון) בחדשות 12. אלא שגולשים ברשת טענו כי מדובר בפייק ניוז, שהינו תוצאה של שימוש בפילטר של אפליקציה.

איש התקשורת עופר חדד הציג את הסרטון בתוכניתו "שלוש", וניהל עליו דו שיח עם חזאי חדשות 12, מתן יעקב: "עכשיו עם התמונות המשוגעות האלו שמגיעות אלינו מפלורידה. גשם הביא להצפות במקומות שונים, בין היתר בחניון התת-קרקעי הזה שברגע אחד הפך להיות אקווריום של מכוניות. אבל לא רק מכוניות, אלא מכוניות שכל אחת יותר יקרה מקודמתה. איזה כאב לב".

יעקב הגיב: "מה שאותי קצת מטריד אלו הצלמים שמצלמים בתוך החניון המוצף. אנחנו מכירים את הסכנה הגדולה ברגעים כאלה של שטפונות, שבהם המים עולים במהירות, ולכן מאוד מסוכן לשהות בחניון במצב כזה. התמונות באמת מרהיבות, ואני מאוד מקווה שהנזקים יהיו רק כלכליים במקרה הזה".

הצלם בועז ארד העלה את התמונות מחדשות 12 לטוויטר וכתב: "זה לא 'הצפות בפלורידה', זה פילטר של אפליקציה. פשוט לא ייאמן שהאייטם הזה שודר בחדשות". הציוץ של ארד זכה לתגובות מבודחות רבות על חשבונה של חברת החדשות, חלקן ביקורתיות.

בחברת החדשות התנצלו בפני הצופים והודיעו כי בכוונתם לחקור כיצד הסרטון עלה לשידור. חדד מסר כי הסרטון "לא נבדק כראוי לפני ששודר. התקלה מתוחקרת".

תגיות:הצפהפייק ניוזהתקשורת הישראלית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה