חדשות בארץ

"הטרלול הבא": עיריית תל אביב אוסרת על הפרדה מגדרית בתפילת יום העצמאות

עיריית תל אביב הודיעה למארגניה של תפילה בערב יום העצמאות ברחובה של עיר, כי לא תותר הפרדה מגדרית באמצעים פיזיים. איש התקשורת משה גלסנר: "ההנחיה הזו לא חלה חלילה על הערבים שקיימו בשישי האחרון ברוב עם ובהפרדה מלאה, כולל מחסומים, את תפילת עיד אל-פיטר בתל אביב"

  • ב' אייר התשפ"ג
בניין עיריית תל אביב (קרדיט: shutterstock)בניין עיריית תל אביב (קרדיט: shutterstock)
אא

עיריית תל אביב הודיעה, כי היא אוסרת להציב מחיצות פיזיות בין גברים ונשים במהלך תפילה חגיגית לרגל יום העצמאות שתתקיים מחרתיים (שלישי) בשדרות רוטשילד בעיר.

איש התקשורת משה גלסנר פרסם בטוויטר את המכתב ששלח רובי זלוף, המשנה למנכ"ל עיריית תל אביב, למארגני התפילה. הבקשה לקיום התפילה החגיגית אושרה על ידו עקרונית, אולם הוא הדגיש כי "לא תתקיים כל הפרדה מגדרית באמצעים פיזיים".

"הטרלול הבא כבר כאן", כתב גלסנר. "עיריית תל אביב אוסרת על הפרדה בתפילה. ההנחיה הזו נתקבלה במענה לפנייה לאשר תפילת יום העצמאות חגיגית ברחובה של עיר. העירייה אוסרת כל סוג של מחיצה פיזית בתפילה".

"רגע, אבל עיריית תל אביב דווקא קשובה לצרכי דת, אם אתם כמובן נמנים על הדת הנכונה", הוסיף גלסנר. "ההנחיה הזו לא חלה חלילה על הערבים, שקיימו בשישי האחרון ברוב עם ובהפרדה מלאה כולל מחסומים, את תפילת עיד אל-פיטר בתל אביב. כי גזענות כלפי יהודים זה סבבה, אבל ישיבה נפרדת בהסכמה היא פויה".

ה'שטיק' החדש של עיריית תל אביב: ’מלשינון’ נגד כפייה דתית

הדרת נשים? המוסר הכפול הלא ייאמן של עיריית תל-אביב. צפו

תגיות:יום העצמאותעיריית תל אביבהפרדה מגדרית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה