חדשות בעולם

טרגדיה בספרד: שני הרוגים לאחר שמלצר ניסה לחרוך מנה - ושרף את המסעדה

מדריד, ספרד: מלצר שניסה להבעיר פיצה לעיני הלקוחות, שרף את המסעדה והרג שני בני אדם. חמישה עדיין מאושפזים במצב קשה בבית החולים כתוצאה מהתקרית המזעזעת

אא

יש טעויות שעולות ביוקר, לפעמים עד כדי איבוד חיי אדם. 

זה בדיוק מה שקרה השבוע במסעדה במדריד, ספרד: מלצר שהגיש פיצה בשיטה מקובלת למדי של לחרוך את המנה על הלהבות תוך כדי הגשתה ללקוח, לא תיאר לעצמו שהלהבות ייתפסו חיש קל בפרחי פלסטיק שהיו בקרבת מקום. השיטה - פלמבה בלועזית ובתרגום חופשי 'שלהוב אלכוהול', זו שיטה שבה מוסיפים אלכוהול למאכל כשהוא רותח, ובכך יוצרים להבות תוך כדי הגשת המאכל ללקוח. הלהבות חורכות את המנה ומעניקות לה טעם 'מעושן' ומראה דרמטי.

על פי הדיווחים בעיתון המקומי 'אל-פאיס', הטעות הקריטית גרמה לפרחים להבעיר את כל המסעדה, וכתוצאה מכך נהרגו שני בני אדם. חמישה אחרים פונו במצב קשה לבית החולים, ומצבו של אחד הפצועים מוגדר כאנוש. 

שיטה זו אמנם קיימת בעולם המסעדות זמן רב, אך כעת שב ועולה לכותרות הממד המסוכן שבה, שסוקר לא מעט בעבר. 

המסעדה שבה אירעה הדליקה המסעדה שבה אירעה הדליקה

בזמן התקרית ישבו במסעדה כ-30 בני אדם. עדת ראייה שנכחה במקום וניצלה בנס, סיפרה את שראתה: "המלצר החזיק ביד אחת את הפיצה וביד השנייה מבער. הוא הדליק את המנה ולא שם לב לפרחים שהיו ליד המנה. תוך שניות האש נתפסה בפרחים והמקום עלה בלהבות".

למזלם של אנשי הצוות ובעלי המסעדה, תחנת כיבוי אש נמצאת לא רחוק מהמסעדה, כך שצוותי הכיבוי הגיעו למקום תוך זמן קצר מאוד. "אם הם היו מאחרים רק בעוד חמש דקות, מספר ההרוגים היה גבוה בהרבה", אומרים כעת בתקשורת הספרדית. 

תגיות:מסעדהספרדמלצרשריפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה