חדשות בארץ

מרגש: רגליו של בניה פרץ בתזוזה לראשונה לאחר הניתוח החדשני

בניה פרץ, שנפצע קשה בפיגוע ירי והפך למשותק, עבר ניתוח חדשני בתאילנד, ונצפתה תנועה ראשונה ברגליו

  • כ"ה ניסן התשפ"ג
אא

בניה פרץ (20), שנפצע קשה בפיגוע ירי בצומת תפוח לפני כשנתיים ומאז נותר משותק, עבר ביום שישי האחרון ניתוח ייחודי בתאילנד, שאמור לאפשר לו לעמוד על רגליו.

משפחת פרץ עדכנה כי בחסדי שמים הניתוח עבר בהצלחה, ולאחריו ביצעו הרופאים בדיקה על הרגליים, ואלה הגיבו וזזו, לראשונה מאז הפציעה הקשה לפני כשנתיים. את הניתוח בתאילנד ביצעו גם רופאים אמריקאים. המשפחה תיאלץ לאחר הניתוח להישאר בעיר לתקופת השיקום שאמורה להימשך כשנה וחצי.

עופר פרץ, אביו של בניה המלווה אותו בתאילנד, סיפר: "ברוך ה' בניה התעורר לאחר ניתוח של 6 שעות ומבדיקה ראשונית של השתלת אלקטרודות ותגובה דרך המכשיר בצורה אלחוטית הראו על הצלחת הניתוח. בימים הקרובים יעבור סדרת בדיקות ולאחר מכן יתחיל את תהליך השיקום הארוך שיארך מספר חודשים. אנו מודים מכל הלב לעם ישראל היקר שתומך ומלווה אותנו בכל הדרך הזו בסופה בניה יעמוד על רגליו. המשיכו להתפלל לרפואת בניה ישראל בן אביבה".

הפיגוע, במהלכו נפצע בניה  כשמחבל הגיע עם רכבו וירה באקדח מטווח קצר לעבר אנשים שעמדו בתחנת אוטובוס בצומת. חברו הטוב של בניה, יהודה גואטה הי"ד, בן 19 מירושלים, נפצע אנושות ומת מאוחר יותר מפצעיו. 

נזכיר כי הטיסה והטיפול המיוחד התאפשרו בזכות למעלה מ-25,000 תורמים, שלקחו חלק בגיוס המשאבים. תחת הכותרת "מנצחים את הטרור", נתרמו מעל 4,600,000 שקל לטובת תהליך הניתוח הטיסות והשיקום הארוך שיבואו בעקבותיו.

התפללו לרפואתו השלמה של בניה ישראל בן אביבה בתוך שאר חולי ישראל.

תגיות:ניתוחבניה פרץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה