סלבס בהתחזקות

"שנצמיח את היצר הטוב שבנו": איציק סעידיאן מרגש בפוסט מחזק

נטלי דדון שיתפה את פוסט יום ההולדת של איציק סעידיאן וחייו החדשים: "אני חוגג בדיוק ביומו האחרון של חג הפסח. אולי באמת זו יום הולדת שאני בחירות אמיתית, שאני יצחק משורש נשמתו'

  • כ"ה ניסן התשפ"ג
איציק סעידיאן (מתוך עמוד האינסטגרם)איציק סעידיאן (מתוך עמוד האינסטגרם)
אא

נטלי דדון שיתפה בשבוע שעבר פוסט מרגש של איציק סעידיאן וכתבה: "אתמול לפני שנתיים לא היו רק את חגיגות המימונה. אתמול לפני שנתיים איציק סעידיאן חגג מחדש את החיים. 'אני חוגג שנתיים של חיים חדשים למרות שבדיעבד הייתי אמור לסיים עם עוד חגיגות ימי הולדת... איכשהו באופן קצת הזוי שיום הולדת שנתיים אני חוגג דווקא ביום הזה, בדיוק ביומו האחרון של חג הפסח. אולי באמת זאת יום הולדת שבאמת אני בחירות אמיתית, שאני האני האמיתי יצחק משורש נשמתו'".

דדון ציינה כי אלו הן מילותיו של איציק בפוסט האחרון שלו, שאותו סיים באיחול מרגש ומאחד: "ההבנה שהגיעה בשנתיים בהן נולדתי מחדש, בהן הבנתי עד כמה החומריות והתאווה זו 'חרטה בפיתה' ועד כמה חשובה הסינרגיה שבינינו לבין עצמינו ועד כמה אנחנו אמורים להיות חסרי גאווה/ אגו/ כבוד. שזהו המכשול הגדול והעיקרי להגיע אלינו פנימה. לראות עד כמה אפשר להנות מהחיים ולהיות בשמחה אמיתית, אפילו שאומרים שהעולם הזה בדור הזה הוא 'עבודה קשה מאוד להישמר במהות'. זה הכול 'חרטה', הכול שורש של הסתכלות וביטול הגאווה. שתבוא (עלינו) שנה טובה שבה נצמח ונצמיח את היצר הטוב שבנו (נטול גאווה ומחובר למהות), שיגבר בכוחו ובגודלו על יצר הרע (הגאווה והתאווה) ושנהיה שלמים עם עצמינו מתוך הבנה שהשלילי הוא חלק חשוב ועיקרי בשביל שנגיע אל החיובי שבנו, שאנחנו חלק חשוב בתוך כל ה'ווג'ארס' ומה שבאנו לתקן (עד ביאת המשיח בע"ה)".

דדון שלחה בסיום הפוסט איחולי החלמה לכל הלומי הקרב וברכה את איציק על יום הולדתו החדש.

תגיות:נטלי דדוןאיציק סעידיאן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה