חדשות בארץ

הפיגוע בליל שבת: DNA של המחבל שחוסל בשער השלשלת נמצא על אקדחו של השוטר

ברשתות החברתיות ובקרב ערביי ישראל נשמעו טענות לפיהן מדובר בהרג מיותר של אזרח. אישור לכך שהמחבל חטף נשק מהשוטר וירה בו ניתן בתום בדיקה של המכון לרפואה משפטית

הרובע המוסלמי, ארכיון (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)הרובע המוסלמי, ארכיון (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
אא

DNA של המחבל מוחמד אל-עסיבי, שביצע את פיגוע הירי בשער השלשלת בליל שבת, נמצא על האקדח המשטרתי אותו חטף מהשוטר, ושעמו הוא ביצע את הירי לעבר השוטרות – כך מסרה היום (ראשון) משטרת ישראל.

מאז הפיגוע, ברשתות החברתיות וגם בחלק מכלי התקשורת מופצות גרסאות שונות הטוענות כי לא מדובר בפיגוע ירי. בצהריים עודכנה המשטרה על ידי המכון לרפואה משפטית, כי בתום בדיקת אקדחו של השוטר נמצאו עליו שרידי של המחבל, בין היתר בפס הדריכה של האקדח ועל גבי ידית האחיזה.

מהמשטרה נמסר כי "ממצא זה מתווסף לעדויות השוטרים מיד לאחר הפיגוע, ולראיות נוספות, בכך שמדובר באופן חד-משמעי בחטיפת נשק ובפיגוע ירי, בדיוק כפי שדיווחנו עוד בליל הפיגוע".

במשטרת ירושלים הוסיפו וציינו כי "לצערנו גם כעת יהיה מי שימשיך להתכחש ולהכחיש את העובדה שמדובר בפיגוע. רבים שפרסמו כזבים ביחס לאירוע צריכים לבקש היום סליחה מהשוטרים, שפעלו בגבורה ובחירוף נפש והצילו את חייהם בכך שנטרלו את המחבל. מדובר בממצא נוסף, פורנזי וחד-משמעי, שמלמד על השתלשלות הפיגוע, בדיוק כפי שדווחה על ידי כל השוטרים שהיו בזירת האירוע וכפועל יוצא דווחה גם על ידי המשטרה לציבור הרחב".

תגיות:משטרת ישראלירושליםטרורהמכון לרפואה משפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה