חדשות יהדות

עיתונאית פוקס ניוז התגיירה, וסיכמה את התהליך ב-4 מילים

קאסי דילון, עיתונאית ברשת פוקס ניוז, התגיירה ביום רביעי האחרון: "הנשמה שלי קראה לי", סיכמה הגיורת את התהליך המופלא שעברה

  • י"א ניסן התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

קאסי דילון, עיתונאית ברשת פוקס ניוז, התגיירה בשבוע שעבר. בפוסט מרגש שהעלתה בעמוד הפייסבוק שלה סיכמה את התהליך בקצרה: "עמך עמי ואלוקיך אלוקיי. דבורה רות בת שרה".

דבורה רות, גיורת הצדק, הינה פרשנית פוליטית בפוקס ניוז, מפיקת סרטים דוקומנטריים ואסטרטגית תקשורת. בזמן שלמדה במכללה לנשים במערב מסצ'וסטס, היא ייסדה אתר שנוצר כדי לתת קול לסטודנטים שמרניים.

הגיורת סיפרה לעוקביה כי היא הולכת לפי מנהג האשכנזים, אך ציינה כי "במהלך תהליך הגיור שלי הצלחתי להתחקות אחר מוצא משפחתי, והגעתי ליהודים שגורשו מספרד". בהמשך כתבה: "הנשמה שלי קראה לי. תודה לכולם. זה היה מסע ארוך מאוד עם הרבה עליות ומורדות. אני מקווה לשתף את הסיפור בקרוב. ולמי ששואל: כן, התגיירתי גיור אורתודוקסי".

דבורה רות סיפרה כי התעניינה לראשונה בציונות ובישראל ב-2014 כששלושת הנערים יעקב נפתלי פרנקל, גיל-עד שער ואייל יפרח הי"ד נחטפו ונרצחו על ידי טרוריסטים פלסטינים. היא היתה אז בת 18, והעולם היהודי קסם לה. בעקבות כך התחילה ללמוד במכללה אודות המזרח התיכון והפכה את ההתעניינות למקצוע. היא נסעה לישראל בפעם הראשונה ב-2016, והתרשמה מישראל ומעם היהודי. ב-2017 היא למדה עברית, וכן השתתפה בשיעורי יהדות בהר נוף בירושלים.

ב-2018 היא התחילה להדליק נרות שבת. בהמשך עברה בהמשך לשכונה יהודית בלוס אנג'לס. ב-2021 היא עברה לבוסטון והחלה ללמוד את ההלכות ולעבור את כל הפרוצדורה המחייבת תהליך גיור, באפריל 2022 היא הופיעה בפני בית הדין של בוסטון. היא המשיכה את לימודי היהדות באינטנסיביות, וביום רביעי האחרון התגיירה כהלכה, וזכתה להיכנס תחת כנפי השכינה.

תגיות:פוקס ניוזגיורת צדקקאסי דילון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה