ונשמרתם

רופאה מזהירה: זה מה שאתם חייבים לעשות כשאתם מנקים את השירותים בביתכם

אם עד עכשיו חשבתם שאתם יודעים איך לנקות את השירותים בבית שלכם, האזהרה של הרופאה הזו בטוח תחדש לכם דבר מה שלא ידעתם

אא

זה לא דבר חדש שכיום גם רופאים מנצלים את הבמה הויראלית לטובת העברת מסרים חשובים, שכנראה לא עוברים כשזה מועלה על הכתב בלבד. 

בין כל אותם רופאים תוכלו למצוא את ד"ר אמה הארדינג, מומחית לוירולוגיה (חקר החיידקים) שמנצלת את הבמה כדי לפרסם סרטונים קצרים ובהם מסרים שאתם ממש לא רוצים לפספס. 

כך למשל, באחד הסרטונים שלה מסבירה הארדינג מדוע ניקוי השירותים שלכם צריך להיעשות רק, ואך ורק, באופן הבא: "רוב האנשים ששאלתי אותם לגבי הרגלי ניקיון השירותים שלהם, ענו לי בהרמת גבה ובתמיהה. מה זאת אומרת איך אני מנקה את השירותים? רגיל, מים סבון ואולי אקונומיקה", היא אומרת ומדגישה כי "זה לא מה ששאלתי. מים וסבון מחסלים את רוב סוגי המיקרובים, במיוחד אם אתם מוסיפים לזה אקונומיקה".

בסרטון נוסף היא חושפת פרט שרובנו כלל לא חשבנו עליו - על האופן שבו מועברים חיידקים, חלקם גם מסוכנים ביותר. "בין אתם כרגע מנקים את האסלה ובין אם האסלה שלכם בחדר המקלחת והכביסה ואתם רק רוכנים מעליה, חשוב שתדעו שאתם חשופים כרגע לחיידקים מסוכנים שנשארים באסלה גם אחרי שסיימתם להתפנות", היא מסבירה. 

לדבריה, במחקר אחרון שנעשה מצאו החוקרים כי חיידקי אי קולי, קורונה וחיידקים אחרים - עוברים לבני הבית דווקא מהפעולה הפשוטה של הורדת המים באסלה. "אם אתם מורידים את המים באסלה מבלי לסגור את המכסה - אתם מסכנים את עצמכם, כי החיידקים 'עפים' עם תנועת המים לכל עבר".

בלוגרית ניקיון מבריטניה חושפת טריק חשוב נוסף לשמירה על מרחק מחיידקי שירותים, והוא טמון דווקא במברשת הניקוי שלכם. 

אם אתם מאחסנים אותה בתוך כלי, גם אם יש בו אקנומיקה - הבלוגרית מסבירה שגם בכלי הזה מצטברים חיידקים וגם הוא חושף אתכם לסכנה הזו. "מהניסיון שלי, אין דבר יותר גרוע מהמים המטונפים שמצטברים בתחתית הכלי של מברשת האסלה. לפעמים אני ממש נגעלת לגעת בו", היא כותבת באחד הפוסטים הויראליים שלה. "הטריק הזה שאותו למדתי לפני כמה שנים יחסוך לכם את העבודה וירחיק אתכם מהחיידקים".

כדי להימנע ממעבר החיידקים למברשת ומשם ישירות אל המתקן, הבלוגרית פשוט משאירה את המברשת בתוך השירותים, כשמכסה השירותים 'סוגר' עליה, כמו שניתן לראות בתמונה שהיא צירפה:

תגיות:חיידקיםאזהרהשירותיםניקוירופאה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה