חדשות בארץ

החוק הנורווגי בליכוד: אמסלם התפטר, בוארון ייכנס לכנסת

עורך הדין אביחי בוארון, נציג מחוז יו"ש בליכוד, ייכנס בקרוב לכנסת במקום דודי אמסלם שהתפטר הבוקר

  • ז' ניסן התשפ"ג
 עו’’ד אביחי בוארון (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90) עו’’ד אביחי בוארון (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

השר דודי אמסלם התפטר הבוקר (רביעי) מהכנסת במסגרת החוק הנורווגי. במקומו ייכנס עו"ד אביחי בוארון, נציג מחוז יו"ש בליכוד, שיושבע בקרוב כחבר כנסת.

בוארון מסר: "אני שמח ונרגש על הזכות לשרת את עם ישראל בכנסת ישראל, מודה לחברי דודי אמסלם שהתפטר על מנת שאכנס".

עוד הוסיף בוארון: "אנחנו נמצאים בימים בהם עם ישראל נמצא במשבר גדול, מצד אחד מיעוט שחושש שישנו את אורחות חייו, מצד שני רוב מובהק שדורש להיות חלק מניהול המדינה, אחרי 75 שנה בהם הדירו אותו ממוקדי קבלת ההחלטות, ובראש ובראשונה ממערכת המשפט, אנחנו כרוב ודאי לא נפגע בזכויות הפרט, אבל המיעוט צריך להבין- הרוב הזה, המחנה הלאומי בראשות הליכוד אינו רוב מקרי, אנחנו איננו אזרחים סוג ב, ולא נקבל מצב שבו יגנבו לנו את הבחירות ויגנבו לנו את המדינה.

"אני קורא לשמאל הציוני להתעשת ולהתנתק מהשמאל האנרכיסטי הסרבני שבו סוכני כאוס מנסים לקעקע את אושיות המדינה ולהרוס את המפעל הציוני על חלמו אבותינו במשך אלפיים שנות דור, ידו של המחנה הלאומי ושל הליכוד מושטת לעבר השמאל הציוני בתקווה תוך תקווה שמנהיגם ישכילו לשמור על הבית, ולבנות מערכת משפטית חדשה תוך שמירה על זכויות המיעוט, וביטוי עמדת הרוב, בעזרת ה' נעשה ונצליח", סיים בוארון את דבריו.

אביחי בוארון הוא עורך דין, שהוביל וניהל מאבקים ציבוריים רבים בהם המאבק להפלת ממשלת בנט-לפיד, חקיקת חוק ההסדרה, נגד פינוי היישוב עמונה, והקמת היישוב עמיחי. בוארון, נציג מחוז יו"ש בליכוד, התפרסם בעתירה נגד מתווה הגז של הממשלה הקודמת. בוארון משמש אף כמו"ל ובעלים של מגזין הנשים 'פנימה' ומגזין הילדים 'אותיות וילדים'.

תגיות:הליכודח"כ דודי אמסלםהחוק הנורווגי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה