חדשות בארץ

מדהים: מאז שהחלה לשמור שבת – רווחיה של ישראייר זינקו

חברת התעופה ישראייר סיכמה את שנת הפעילות 2022 והדגישה כי זו היתה השנה הטובה בתולדותיה. חודשים ספורים קודם לכן החלה החברה לשמור שבת

  • ז' ניסן התשפ"ג
רמי לוי (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)רמי לוי (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

חברת התעופה ישראייר, שהחלה לשמור שבת בתחילת שנת 2021, סיכמה אתמול (שלישי) את שנת הפעילות 2022 וציינה כי היתה זו השנה הטובה בתולדותיה.

בהודעה לתקשורת נמסר: "ישראייר תעופה ותיירות בע"מ, חברת בת בבעלותה המלאה של החברה הציבורית ישראייר גרופ בע"מ ואשר מהווה את פעילותה, מתכבדת לעדכן בזאת כי במהלך שנת 2022 זו הציגה התאוששות מוחלטת, ממשבר נגיף הקורונה.

עוד ציינה החברה: "כאשר בהשוואה לשנת 2019 (טרום קורונה) זו הציגה גידול של כ-10% בתנועת הנוסעים בנתב"ג, כאשר כתוצאה מהאמור זו דורגה כחברה החמישית בנתב"ג בכל הנוגע לתנועת נוסעים בנתב"ג כאשר האמור בא לידי ביטוי בגידול בנתח השוק של ישראייר בנתב"ג, כך שנתח השוק היווה שיעור של כ-4.5%".

נזכיר כי בראשית שנת 2021 נרכשה ישראייר על ידי על ידי רמי לוי בשותפות עם איש העסקים שלום חיים מנכ"ל 'טעמן'. לוי, שהצהיר על כוונותיו להפסיק את טיסות החברה בימי השבת, יישם את ההצהרה בפועל באופן מוחלט. טיסות החברה לא פעלו באופן רשמי בשבת, ואף המטוסים שלה באופן טכני לא ביצעו טיסות. גם הטיסות לאילת התבצעו בערב שבת ובמוצ"ש.

זמן קצר קודם לכן אמר לוי בריאיון לעיתון 'משפחה': "חיים שלום ואנוכי שומרים שבת וכשרות. זהו הבסיס שמחבר בינינו. הודענו לא אחת שהחברה לא תפעל בשבת. בחודשים האחרונים זה גם מה שקרה בפועל. השבת, מבחינתנו, היא ערך עליון, שאנחנו לא יכולים ולא רוצים לוותר עליו. הקניונים שלי סגורים בשבת. כל השוכרים מחויבים לעניין הזה. אפילו כשאני משכיר את הנכסים שלי באזור התעשייה עטרות לבעלי עסקים ערבים, אני מחתים אותם מראש שאין שם עבודה בשבת. במקרה של 'ישראייר', זה לא יהיה שונה מבחינתנו".

מתלבשים כמו לאירוע אבל נשארים בבית - הרב יצחק פנגר במסר קצר ומרגש על השבת, מקור הברכה: 

תגיות:רמי לוישמירת שבתישראייר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה