חדשות בארץ

רמי לוי הודיע: ישראייר לא תטוס בשבת

איש העסקים רמי לוי, שהפך לבעל השליטה בחברת התעופה והתיירות ישראייר, הודיע על כוונתו להפסיק את טיסותיה בשבת: "כל העסקים שלי לא עובדים בשבת. רוב האוכלוסייה כאן מסורתית ו-95% מהעסקים סגורים בשבת"

  • י"א שבט התשפ"א
רמי לוי (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)רמי לוי (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

איש העסקים רמי לוי, שרכש את חברת התעופה והתיירות ישראייר, הודיע כי בכוונתו להפסיק את טיסות החברה בשבתות.

העסקה לרכישת ישראייר הושלמה ביום חמישי האחרון, ולוי הפך לבעל השליטה בחברה. בריאיון ל"דה-מרקר", הוא אמר כי "עדיין לא התקבלה החלטה סופית בנושא זה, אבל כל העסקים שלי לא עובדים בשבת. יש שבעה ימים בשבוע ויום אחד מתוכם הוא יום חופש".

"בסופו של דבר אנחנו נמצאים בישראל", הוסיף לוי. "רוב האוכלוסייה כאן מסורתית ו-95% מהעסקים סגורים בשבת. למשל, אנחנו רואים שדווקא רשתות מזון שעובדות בשבת מוגבלות במחזור שלהן. אני רוצה לשרת את כל האוכלוסייה בישראל ללא יוצא מהכלל - ערבים, חרדים או חילונים".

לוי הבהיר כי אינו חושש מירידה ברווחיותה של ישראייר, ש-10% מטיסותיה מתבצעות בשבת: "אם החברה תפסיק לטוס בשבת אני אביא 30% תוספת טיסות, שיגיעו מאנשים שלא טסים בשבת. אנחנו יכולים למשל להקים מלונות בקפריסין, ביוון ובדובאי ובכל מיני מקומות עבור ישראלים שלא טסים בשבת ורוצים בתי מלון כשרים".

בתחילת השבוע שעבר דווח ב"גלובס", כי חברת התעופה סאן דור – חברת בת של אל אל – תפסיק את טיסותיה בשבת. כזכור, איש העסקים החרדי אלי רוזנברג רכש את השליטה באל על לפני ארבעה חודשים. אל על לא טסה בשבתות ובחגים, אולם סאן דור הפעילה טיסות צ'רטר בשבתות. בשל משבר הקורונה שהוביל לצמצום הפעילות התעופתית, הטיסה האחרונה של החברה בשבת התקיימה בפברואר 2020. כעת הפסקת הטיסות בשבת תהפוך למדיניות רשמית של סאן דור.

תגיות:רמי לוישבתישראייר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה