חדשות בארץ

עשרות אלפים בהפגנת הימין אמש בירושלים: "לא יגנבו לנו את הבחירות"

עשרות אלפי תומכים ברפורמה המשפטית השתתפו אמש בהפגנת ענק בירושלים: "לא להיכנע לאנרכיסטים"

  • ו' ניסן התשפ"ג
אא

עשרות אלפי בני אדם השתתפו אמש (שני) בהפגנת הימין בירושלים, שנערכה באישור המשטרה, בין גן סאקר לבית המשפט העליון, בכניסה האחורית למשכן הכנסת. כמו כן נערכו עוד עשרות הפגנות מחאה של מחנה הימין בכל רחבי הארץ.

בהפגנה בירושלים נשא השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר דברים: "בישיבת ראשי הקואליציה גמלה בליבי החלטה לצאת מהממשלה כי חשבתי ועדין חושב שצריך להצביע על הרפורמה היום. לא צריך להיכנע לאנרכיסטים אבל הבנתי שאם אני פורש הם מנצחים והם לא ינצחו. אנחנו נישאר בממשלה ונדרוש רפורמה".

גם שר האוצר בצלאל סמוטריץ' נשא דברים בהפגנה: "ערב טוב לרוב העם שמייצגים את מיליוני אנשים. אתם מייצגים את רוב העם הציוני והלאומי שרוצה לתקן את מערכת המשפט. אני קורא לנתניהו - בוא לכאן ותראה כמה גיבוי ותמיכה ונחישות. נתניהו תודיע שאנחנו מחוקקים השבוע את הרפורמה".

שר התקשורת שלמה קרעי מהליכוד נאם בהפגנה ואמרה: "ישבתי עם ראש הממשלה לפני כמה דקות והוא צופה בכם ומקבל חיזוק מאוד גדול מכם. אנחנו לא עוצרים - הרפורמה המשפטית תעבור. חבורה של מחוללי אנרכיה לא תנהל כאן את מדינת ישראל. נשתחרר בקרוב מהכבלים של בג"ץ והיועמ"שים".

בעקבות ההחלטה של ראש הממשלה בנימין נתניהו להשהות את חקיקת הרפורמה המשפטית, במפלגות האופוזיציה הודיעו הבוקר (שלישי) על הכנת צוותי המשא ומתן שישתתפו בפגישות בבית הנשיא. הצוותים גובשו בהתאם לבקשת נשיא המדינה יצחק הרצוג, שביקש להקים צוותי עבודה מטעם כל צד.

צוותי העבודה מטעם האופוזיציה יכללו את ח״כ אורנה ברביבאי, ח״כ קארין אלהרר, מנכ״לית משרד רה״מ לשעבר נעמה שולץ ועו״ד עודד גזית ממפלגת יש עתיד, ואת ח"כ גדעון סער, ח"כ חילי טרופר, ח"כ אורית פרקש-הכהן ועו"ד רונן אביאני ממפלגת המחנה הממלכתי.

תגיות:הפגנת הימיןהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה