חדשות בארץ

נתניהו ובן גביר סיכמו: חקיקת הרפורמה המשפטית תידחה למושב הקיץ

השר לביטחון לאומי נתן את הסכמתו לעצירת חקיקת הרפורמה המשפטית. ראש הממשלה ראש הממשלה התחייב כי במידה ולא תושג הסכמה עם האופוזיציה במהלך הפגרה, הרפורמה תובא לאישור הכנסת במושב הקיץ

נתניהו ובן גביר (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)נתניהו ובן גביר (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו סיכם עם השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, כי חקיקת הרפורמה המשפטית תידחה למושב הקיץ על מנת להעביר אותה בהידברות – כך הודיעה הערב (שני) מפלגת עוצמה יהודית. נתניהו צפוי למסור הערב הודעה על הקפאת החקיקה.

על פי הודעת עוצמה יהודית, סוכם עוד כי "כצעד להגברת המשילות תעלה לאישור בישיבת הממשלה הקרובה הקמת המשמר הלאומי תחת המשרד לביטחון לאומי".

בן גביר הדגיש בתום פגישתו עם נתניהו: "הסכמתי להסיר את הווטו לדחיית החקיקה, תמורת התחייבות של ראש הממשלה בנימין נתניהו כי החקיקה תובא לאישור הכנסת במושב הבא, במידה ולא יגיעו להסכמות בזמן הפגרה".

מוקדם יותר הודיע שר המשפטים יריב לוין כי אין בכוונתו להתפטר בעקבות עצירת החקיקה: "כחבר בסיעת הליכוד, אני אכבד כל החלטה שיקבל ראש הממשלה נתניהו באשר להליכי חקיקת הרפורמה המשפטית. זאת מתוך ידיעה שמצב בו איש הישר בעיניו יעשה עלול להביא באופן מיידי לנפילת הממשלה ולקריסת הליכוד".

"על כולנו לעשות מאמץ כדי לייצב את הממשלה והקואליציה", הוסיף לוין. "על כולנו מוטלת החובה לא לעשות את הטעות שנעשתה בשעתו עם הפלת ממשלת שמיר, טעות שהובילה לאסון הסכמי אוסלו".

תגיות:בנימין נתניהואיתמר בן גבירהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה