סלבס בהתחזקות

"מבחן אמונה מבורא עולם": מור ממן ויתרה על עסקת ענק - אך לא על האמונה שלה

גולשים אוהבים לאתגר סלבס בשאלות אישיות שמעניינות אותם, ולא פעם הסלבס חושפים מעולמם דברים שמעולם לא יצאו לתקשורת באתגרים הללו. כך לאחרונה חשפה אשת העסקים מור ממן ברשתות החברתיות - את הרגע שבו נבחנה במבחן אמונה גדול, רק בשבוע שעבר

אא

גולשים אוהבים לאתגר סלבס בשאלות אישיות שמעניינות אותם, ולא פעם הסלבס חושפים מעולמם דברים שמעולם לא יצאו לתקשורת באתגרים הללו. כך לאחרונה חשפה אשת העסקים מור ממן ברשתות החברתיות - את הרגע שבו נבחנה במבחן אמונה גדול, רק בשבוע שעבר.

החשיפה התאפשרה לאחר שאחת העוקבות (מתוך למעלה מ-150 אלף עוקבים בדף אחד) שאלה אותה על האתגרים באמונה. "יש לך מבחנים באמונה מול השם? איך אומרים תודה גם כשקשה?". 

בתגובה השיבה ממן: "ברור", והוסיפה כי רק ביום רביעי האחרון "נפלה לי עסקה שעבדתי עליה חצי שנה, על 2.3 מיליון שקל. וזה ריסק אותי. באותו יום הייתי על הפנים. כאב לי כי עבדתי על זה ממש. התעוררתי יום למחרת, ואמרתי להשם: 'אין לי מספיק שכל כדי להבין למה זה קרה'. אבל כשנגמר השכל מתחילה האמונה. ככה בחרת? זה הכי טוב עבורי. וזה תקף להכל בחיים. השם נתן, השם לקח. יהיה שם השם מבורך".

בשאלה נוספת, כשנשאלה על הטעויות שהיא עושה בחיים והאם היא מצטערת עליהן, השיבה: "אני ממש לא מושלמת. אבל למרות שאני עושה הרבה טעויות ויש לי דברים שאני רוצה לשנות, אני מרגישה שלימה. להכיר בחוסר השלמות שלך, זה השלם האמיתי. באנו לעולם הזה לעשות תיקונים כל יום מחדש, אז אני כל יום לומדת על עצמי עוד ועוד דברים חדשים. לומדת מטעויות נורא מהר, וסולחת לעצמי - שזה הכי חשוב".

עוד המשיכה ממן והתייחסה גם לתכונות שהיא הכי אוהבת בעצמה, כשבראש ובראשונה הדגישה את נושא הרוחניות: "מודעות עצמית גבוהה", כתבה. "אוהבת את הרוחניות שבי. מצליחה לראות מה אדם חושב עליי, מסתכלת על אדם ורואה את הנשמה ולא את הגוף. אין לי טינה כלפי אף אחד, אני אומרת את האמת בפנים תמיד. יש הרבה דברים שאני אוהבת, אבל מחזקת את מידת הענווה", סיכמה. 

מור ממן למורן קורס: "ידעתי שהתקופה הקשה הזאת היא לטובתי, ומאז החיים שלי השתנו". לצפייה לחצו כאן

תגיות:התחזקותרוחניותאמונהמור ממן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה