חדשות בארץ

"כבה אור נדיר": נפטר אור אשכר, שנפצע אנושות בפיגוע בדיזנגוף

אור אשכר, שנפצע אנושות בפיגוע ברחוב דיזנגוף בתל אביב, נפטר מפצעיו. אמו, נאטאלי אשכר: "כבה לנו אור נדיר באיכותו שהרעיף רק טוב"

אור אשכר הי"ד (הצילום - באדיבות המשפחה)אור אשכר הי"ד (הצילום - באדיבות המשפחה)
אא

אור אשכר (33), שנפצע באורח אנוש בפיגוע הירי ברחוב דיזנגוף בתל אביב לפני 11 ימים, נפטר היום (שני) מפצעיו בבית החולים איכילוב. בפיגוע נפצעו גם חבריו - רותם מנסנו, שעדיין מאושפז בבית החולים, ומיכאל אוסדון.

נאטאלי אשכר, אימו של אור, ספדה לבנה: "כבה לנו היום אור נדיר באיכותו, שהרעיף רק טוב, אהבה ונתינה על כל מי שנקרה בדרכו. תודות בשמנו לכל הצוות בבית החולים איכילוב, שעשה במשך ימים כלילות כל שביכולתו במקצועיות, מסירות ורגישות. לעשרות החברים המדהימים שעטפו אותנו יום ולילה, חיבקו ובכו יחד איתנו במהלך כל השבוע שייחקק בליבנו לעולמים. לכל עם ישראל שהיה איתנו, חיזק, תמך והתפלל – כל אחד בדרכו ועל פי אמונתו".

פרופ' רוני גמזו, מנהל בית החולים, אמר: "אור הגיע אלינו לאחר החייאה ממושכת בשטח שהמשיכה בבית החולים, ומיד הורד לחדר ניתוח שם, כנגד כל הסיכויים, הצליחו הרופאים לייצב את מצבו. לצערנו, עוצמת הפגיעות הייתה קטלנית, ולאחר מאבק הרואי של ימים ארוכים, בהם ראינו מלחמה של איש ברזל על חייו, נאלצנו היום לקבוע את מותו".

"כשבחוץ הרוחות סוערות, נדהמנו לראות כאן, במסדרון קומה 3 ליד מחלקת טיפול נמרץ כללי, את הכמויות יוצאות הדופן של אלפי ישראלים שבאו לתמוך, לחזק ולהתפלל עם המשפחה. צר לנו לבשר לעם ישראל כי לאחר 12 יום, אור הלך לבית עולמו".

תגיות:אור אשכר הי"דהפיגוע בדיזנגוף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה