חדשות בארץ

סמוטריץ’ בפריז: "אין דבר כזה עם פלסטיני. בבית הלבן צריכים לשמוע את האמת"

בנאום שנשא בפריז אמר שר האוצר כי "העם הפלסטיני הוא המצאה של פחות מ-100 שנה. ממציאים עם פיקטיבי וטוענים לזכויות פיקטיביות בארץ ישראל רק כדי להילחם בתנועה הציונית"

(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)
אא

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' אמר אמש (ראשון), במהלך ביקור בפריז, כי "אין דבר כזה עם פלסטיני. העם הפלסטיני הוא המצאה של פחות מ-100 שנה".

בנאום שנשא באירוע לזכרו של ז'אק קופפר, פעיל ליכוד וממנהיגי תנועת בית"ר, אמר סמוטריץ': "צריך לומר את האמת של ז'אק בכל הכוח, בלי להתבלבל, בלי להוריד את הראש בפני שקרים ועיוותים של ההיסטוריה, בלי להיכנע לצביעות של ה-BDS והארגונים הפרו-פלסטיניים. ז'אק אמר שאין דבר כזה פלסטינים – כי אין דבר כזה עם פלסטיני".

"אתם יודעים מיהם פלסטינים? אני פלסטיני", הצהיר סמוטריץ'. "סבתא שלי, שנולדה במטולה לפני יותר מ-100 שנה למשפחת חלוצים שהקימה את ההתיישבות בצפון, היא פלסטינית. סבא שלי, שהיה דור 13 בירושלים, הוא הפלסטיני האמיתי".

"העם הפלסטיני הוא המצאה של פחות מ-100 שנה. לפי כללי המשפט הבינלאומי יש חמישה מאפיינים שמגדירים עם: היסטוריה, תרבות, שפה, מטבע ומלך או הנהגה היסטורית. מי היה המלך הפלסטיני הראשון? איזו שפה יש לפלסטינים? האם אי פעם היה מטבע פלסטיני? יש היסטוריה או תרבות פלסטינית? אין דבר כזה עם פלסטיני".

שר האוצר הוסיף כי "יש ערבים שנמצאים במזרח התיכון והתחילו להגיע לארץ ישראל במקביל לעלייה של היהודים בראשית ימי הציונות. אחרי 2,000 שנה של גלות, הנבואות של ירמיה, יחזקאל וישעיה מתחילות להתממש. עם ישראל חוזר הביתה, ויש ערבים מסביב שלא אוהבים את זה. אז מה עושים? ממציאים עם פיקטיבי וטוענים לזכויות פיקטיביות בארץ ישראל רק כדי להילחם בתנועה הציונית".

"זאת האמת ההיסטורית, זאת האמת התנ"כית, זאת האמת ואין בלתה. את האמת הזאת צריכים לשמוע הערבים בארץ ישראל, את האמת הזאת צריכים לשמוע גם אותם יהודים שקצת התבלבלו במדינת ישראל. את האמת הזאת צריכים לשמוע כאן בארמון האליזה, את האמת הזאת צריכים לשמוע בבית הלבן בוושינגטון. את האמת הזאת צריך לשמוע כל העולם, כי זאת האמת – והאמת תנצח", סיכם סמוטריץ'.

תגיות:פלסטיניםבצלאל סמוטריץ'

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה