חדשות בארץ

אלדד יניב: זו היוזמה בשמאל להדחת נתניהו

פעיל השמאל אלדד יניב טוען, כי בשמאל יש התארגנות להדיח את בנימין נתניהו מראשות הממשלה ולהוביל לבחירות שישיות מהירות בהן גנרל שאינו פוליטיקאי יוצב בראשות מפלגות האופוזיציה היהודיות: "זה נידון ברצינות בקבוצת חלק מהגנרלים"

  • כ"ג אדר התשפ"ג
אא

פעיל השמאל אלדד יניב, שבתקופה האחרונה מותח ביקורת על המחנה שלו על רקע ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית, טען היום (חמישי) כי ישנה תוכנית להדחתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"אומר זאת כך", כתב יניב בטוויטר. "יש התארגנות לצו משפטי להוצאת נתניהו לנבצרות והפלת הממשלה. ההנחה היא שהליכוד יסרב להשביע מישהו במקומו. ואז יוצא צו שיקבע בחירות שישיות בזמן בזק. זה נידון ברצינות בקבוצת חלק מהגנרלים. והרעיון: להריץ גנרל לא פוליטיקאי מכהן וכל השאר מכל מפלגות האופוזיציה היהודיות תחתיו".

כזכור, יניב סיפר לאחרונה בכאן חדשות על המחיר החברתי שהוא משלם בשל יציאתו נגד המחנה שלו: "אשתי ואני איבדנו לפחות חמישה זוגות חברים. לילדים שלי מעירים ברחוב ובסביבת החברויות שלהם. אני מאוד מתקשה להסתובב בתל אביב בלי לחטוף קריאות וקללות".

"על דעה? ככה אתם מתנהגים לבן אדם – על דעה? יצאתם מדעתכם באופן מוחלט?", הוסיף יניב. "אני לא תומך בנתניהו, לא הצבעתי לו ולא תומך בגוש שלו. אני אומר שצריך לכבד את תוצאות הבחירות וצריך לקיים הידברות".

אלדד יניב לעודד הרוש: "זה עלול להיגמר ברצח פוליטי. אני לא בטוח שמדינת ישראל תעמוד בזה עוד פעם" לצפייה לחצו כאן

תגיות:השמאלאלדד יניבהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה