חדשות בארץ

לאחר אישור היועמ"שית: ח"כ צביקה פוגל זומן לחקירה בלהב 433

חבר הכנסת מעוצמה יהודית זומן לחקירה בחשד להסתה לטרור, בעקבות התבטאויותיו על הכפר חווארה לאחר הפיגוע בו נרצחו הלל ויגל יניב הי"ד. השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הגיב: "כך נראית יועמ"שית, שבמקום לשרת את הממשלה הנבחרת מנסה להצר את צעדיה ולהתנכל לה"

ח"כ פוגל (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)ח"כ פוגל (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

ח"כ צביקה פוגל (עוצמה יהודית) זומן היום (שלישי) לחקירה בלהב 433 בחשד להסתה לטרור, וזאת בשל דברים שאמר בנוגע למהומות שאירעו בכפר חווארה לאחר הפיגוע בו נרצחו הלל ויגל יניב הי"ד. בתחילת החודש אישרה היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, למשטרה לחקור את פוגל.

כזכור, למחרת הרצח אמר פוגל בריאיון לגלי ישראל כי "המעשה שעשו תושבי יהודה ושומרון בחווארה זה אפקט ההרתעה הכי חזק שהיה למדינת ישראל מאז חומת מגן. אחרי רצח כמו שהיה אתמול צריך כפרים בוערים כשצה"ל לא פועל. אתמול יצא מחבל מחווארה – חווארה סגורה ושרופה. זה מה שאני רוצה לראות. רק ככה נשיג הרתעה. אם נפסיק להתיישב לא נשיג ריבונות".

בעקבות הסערה שחוללו דבריו, כתב פוגל בהמשך בטוויטר: "דבריי הבוקר סולפו. אמרתי שהמדינה היא זו שצריכה לפעול להרתעת הטרוריסטים, בשום אופן לא האזרחים. אסור להגיע למצב שאזרחים לוקחים את החוק לידיים. תפקידו של הדרג המדיני וצה"ל הוא לספק את ההגנה הנדרשת – באמצעות התקפיות ונחישות, לא באמצעות הכלה".

השר לביטחון לאומי ויו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, הגיב בחריפות על זימונו של פוגל לחקירה במשטרה ותקף את בהרב-מיארה: "ההתנכלות של היועצת המשפטית לממשלה לחברי עוצמה יהודית ולימין נמשכת. את העבריין אהוד אולמרט שקרא למרד בממשלה ולמלחמה ברחובות, את איימן עודה שעמד מאחורי השבחים שהרעיף על ארגון הטרור חיזבאללה, את יאיר גולן ואהוד ברק שהטיפו בגלוי למרי, ואת רון חולדאי שהסית וקרא לשפיכות דמים (!) – היועמ"שית לא הורתה לחקור".

"כך נראית יועמ"שית, שבמקום לשרת את הממשלה הנבחרת מנסה להצר את צעדיה ולהתנכל לה. זו לא 'שומרת סף' – אלא גורמת הנוקטת במדיניות של איפה ואיפה, ופועלת בשירות האופוזיציה".

תגיות:משטרת ישראלאיתמר בן גבירצביקה פוגלגלי בהרב-מיארה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה