חדשות בארץ

"אתם החרדים, המתנחלים והליכודניקים הבבונים – רק רוב טכני. אנחנו הרוב המהותי": הפוסט שמסעיר את הרשת

פוסט ביקורתי שפרסם ד"ר מרדכי קידר על המחאות בשמאל נגד הרפורמה המשפטית – מסעיר את הרשת וזוכה לתגובות רבות

  • כ' אדר התשפ"ג
אילוסטרציה (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)אילוסטרציה (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

פוסט ביקורתי חריף שפרסם ד"ר מרדכי קידר, בו יצא נגד השמאל הדורש לעצור את חקיקת הרפורמה המשפטית, מסעיר את הרשת.

את ביקורתו הנוקבת על השמאל בחר קידר להעביר באמצעות כתיבת פוסט המדבר כביכול מגרונם של המפגינים נגד הרפורמה. הפוסט מאשים, כי אנשי השמאל מסרבים לקבל את כללי המשחק הדמוקרטיים ומנסים לכפות את רצונם על הרוב שהעלה לשלטון את ממשלת הימין בראשות בנימין נתניהו: "רק כניעה נקבל מכם. לעולם נמשיך לשלוט בכם באמצעות המנגנון שעיצב מנהיגנו אהרן ברק, למרות שיש לכם רוב בעם ובכנסת".

להלן הפוסט של קידר:

"השתגעתם? תגידו, התחרפנתם? החלקתם על הראש? ירדתם מהפסים? מה, לשלוט אתם רוצים? אז מה אם זכיתם בבחירות!!! אנחנו השליטים כאן!!! היינו ונישאר !!!

אנחנו בנינו את המדינה, אנחנו הבאנו אתכם לכאן, גזזנו לכם את הפאות, גילחנו לכם את הזקנים, שלחנו את ילדיכם לחינוך הנכון וזרקנו אתכם לשדרות, לאופקים, לנתיבות, לבית שאן ולעפולה לא כדי שתבואו אלינו בדרישות, ובוודאי לא כדי שתשתלטו לנו על המדינה.

אנחנו יפי הבלורית וכחולי העיניים, אנחנו האליטה, אנחנו הכלכלה, אנחנו התרבות, אנחנו התקשורת, אנחנו מערכת המשפט, אנחנו האקדמיה, אנחנו הנאורים ולכן אנחנו חייבים, חייבים להיות לעולם בשלטון כי אנחנו יודעים מה טוב למדינה שלנו. מה, אתם יודעים איך לנהל מדינה?

לנו יש קבוצת נאורים שהושבנו אותה במגדל השן המשפטי והיא סידרה לנו מערכת של בתי משפט שישפטו אתכם, פרקליטות שתתפור לכם תיקים, ייעוץ משפטי שיכבול את ידיכם ומשטרה שסרה למשמעתנו שתחקור אתכם לפי האג'נדה שלנו, וכך היה המצב הנכון עד לאחרונה.

זה שבחרתם את נתניהו כל השנים היה המקסימום שאנחנו מוכנים לבלוע, כי תמיד שמנו לו כבלים על הידיים: פעם קראו להם כחלון, פעם סער, פעם שקד, ואתם התנהגתם יפה כל השנים הללו. מה קרה לכם עכשיו? עלה לכם השתן לראש? לשלוט אתם רוצים פתאום?

מאיפה בכלל קיבלתם את הרעיון ההזוי הזה, לשלוט? מבן גביר ומדרעי שהרשענו אותם מי יודע כמה פעמים? מהרוב שיש לכם בכנסת? אז מה אם גם לנו יש כמה שלדים בארון, הפרקליטות שלנו הרי אף פעם לא הגישה נגדם כתב אישום !!!

אתם הדתיים, החרדים, המתנחלים והליכודניקים הבבונים, הרוב שלכם באוכלוסייה הגדל בהתמדה ושיצא לאור בבחירות שוב ושוב הוא רק רוב טכני. אנחנו הרוב המהותי, המוסרי, הערכי וההגון ולכן אנחנו, לא אתם, חייבים לנהל את המדינה, ועל פי האג'נדה שלנו, לא שלכם.

ואם לא תסכימו להמשך שלטוננו באמצעות המערכת שפרופ' אהרן ברק יצר עבורנו, הנאורים, אז נעצור את הדרכים ונחסום את הכבישים, ומצידנו שכל היולדות ילדו באמבולנסים, שכל הפצועים ימותו בדרך למיון, שכל המטוסים ימריאו ריקים, שהצבא יתפרק, שהמילואים יתפזרו, שהיחידות המיוחדות יחזירו ציוד, שחיל האוויר יקורקע, שהתעשייה תשבות וכל המדינה תקרוס ומצידנו שיישרף כל המפעל הציוני אם אנחנו לא נהיה השליטים הבלעדיים שלו, ולתמיד, בלי קשר לכוחנו האלקטורלי, כי מה חשוב הכוח האלקטורלי אם יש בידינו כוח משפטי, עצמה כלכלית, מיקרופון, מצלמה, ערוצי פרופגנדה, אקדמיה וקרנות אין סופיות המממנות את מקורות האנרגיה הבלתי נדלים שלנו?

במלחמה כמו במלחמה. אתם עבדינו ואנחנו האדונים. אתם החמור ואנחנו הרוכבים. אינכם מבינים? אינכם מסכימים? אנחנו נעשה לכם את המוות עד שתבינו ולתמיד מי פה בעל הבית. אנחנו גם נקרא למאבק שלנו 'מאבק למען הדמוקרטיה' כי דמוקרטיה קיימת רק כאשר אנחנו, הנאורים, בשלטון המוחלט בהחלטה שיפוטית של יועצת משפטית שכל המערכות שיצרנו מגבות אותה. זו דמוקרטיה. אמיתית. עם איזונים ובלמים שמוודאים שהאג'נדה שלנו היא זו שתנהל את המדינה, ולתמיד.

הכנסת לא מעניינת אותנו כפי שתוצאות הבחירות לא מזיזות לנו אפילו את קצה הגבינה. מה היא כבר הכנסת? 120 טיפשים שמתחלקים לשני סוגים: אלה שאיתנו ואלה שנגדנו. אלה שאיתנו הם נאורים שעשו כמה טעויות טכניות ולכן הם מיעוט ואלה שנגדנו הם רוב אבל הם בורים, אווילים, מתנחלים, פושעים, בבונים, חשוכים והגרוע מכול: חרדים. קואליציה כזאת תשלוט בנו, הנאורים? המשכילים (טוב, לפיד לא בדיוק אבל הוא כותב יפה)? העשירים? התעשיינים? אז מה אם יש לכם רוב?

אז תקשיבו היטב למה שאנחנו אומרים לכם: שבו בשקט, קבלו את דין התנועה המפוארת שלנו, קחו למגרסה את כל הניירות ההזויים של לוין ורוטמן וחזרו לתפקד כמו שתפקדתם מאז ומעולם תחת ההגמוניה שלנו. אנחנו נשאיר לכם בינתיים את נתניהו כדי שתוכלו לומר מהמושב האחורי שיש פה שלטון ימין, אבל אנחנו נישאר אלו האוחזים בהגה באמצעות הייעוץ המשפטי, המחייב.

אנחנו לא נתפשר על ההגה כי עבורנו השליטה היא סם החיים. בלעדיה היינו שוקלים לעזוב, אבל לונדון, פריז, בריסל, שטוקהולם וברלין מלאות מוסלמים, ניו יורק מוכת פשע ובסיליקון וואלי לא מי יודע מה אחרי קריסת SVB. לכן אנחנו בשלב זה מעדיפים להישאר כאן אבל רק בתנאים שלנו, כלומר שאנחנו שולטים בפועל ואתם בכאילו.

זה הדיל. קבלו אותו או לא, ואם לא תקבלו האחריות תהיה עליכם. אנחנו בנויים להנהיג ולשלוט ואתם בנויים לקבל על הראש ולשתוק. זה המצב וככה הוא יישאר. אם המדינה יקרה לכם אז תיכנעו. אין לכם שום ברירה ואין לכם שום אופציה אחרת. רק כניעה מוחלטת ועכשיו. הכוח בידינו כי אתם לא תעזו לעשות לנו את מה שאנחנו עשינו לכם בהתנתקות, בעמונה ובכל מקום שחרגתם מהכללים שקבענו עבורכם. אתם לא תנפצו ראשים כמו שאנחנו עשינו לכם בעמונה, ואתם לא תעצרו נערות עד תום ההליכים כמו שאנחנו עשינו לכם ביציאה מעזה שארגנו באמצעות כמה תיקים שפתחנו לשרון.

ואם נתניהו רוצה לשמור על כסאו אז אנחנו דורשים שהוא יפטר את יריב לוין ואת בן גביר ויסלק את רוטמן מוועדת חוקה חוק ומשפט, כי מה הוא מבין בחוקה, חוק ומשפט? הוא בסך הכול עורך דין שכתב ספר 'מפלגת בג"ץ' שחשף את מזימתנו ברבים. אז מה? אנחנו בכלל לא מתביישים בה, כי בג"ץ כל יכול זו הדרך הדמוקרטית לשלוט במדינה למרות שאין לנו רוב בבית הכנסת. סליחה, בכנסת. את בית הכנסת שכחנו מזמן בזכות מערכת החינוך הממלכתית שבנינו ועיצבנו בין השאר למטרה זו.

יקירינו בימין, אם המדינה יקרה לכם הרימו דגל לבן, לא את דגל המדינה, כי הוא שלנו, רק שלנו, כי המדינה שייכת לנו. רק לנו. לכם יש רק דגל לבן, ואל תחשבו אפילו לרגע לשים עליו ציציות כי זה לא בא לנו בטוב. זה מזכיר לנו זמנים אחרים שבהם יהודים שילמו בחייהם על לבישת ציצית.

רק כניעה נקבל מכם, רק ויתור על הרעיונות המעוותים של לוין ורוטמן. לעולם נמשיך לשלוט בכם באמצעות המנגנון שעיצב מנהיגנו אהרן ברק, למרות שיש לכם רוב בעם ובכנסת. אותנו זה לא מעניין כי אנחנו מגנים על השלטון המוחלט שלנו, בשם הדמוקרטיה כמובן.

ואם לא תיכנעו – המהפכה האמיתית בדרך, בהכשר בג"ץ, היועצת, הפרקליטות, המדיה, האקדמיה, האומנים וההייטקיסטים כמובן. תוצאות הבחירות יבוטלו בדיעבד על פי עקרון הסבירות (המצאה מבריקה של ברק), הקואליציה תוכרז כלא אחראית (היא לא הייתה אחראית כפי שטען הכוכב לפיד, אז עכשיו היא אחראית?), השרים יוכרזו כמורדים במלכות (כי הם מסרבים לקבל את ההמצאות המשפטוקראטיות של אהרן ברק) וראש הממשלה יודח בעילת נבצרות כי יש כמה תיקים מתנהלים נגדו.

זו המהפכה שאנחנו מתכננים לכם, ואנחנו נשלח את המונינו להסתער על הכנסת אם לא תיכנעו. ולמה? כי לשלטון נבחרנו, גם אם אנחנו המיעוט. אנחנו קובעים את כללי המשחק והחלטנו לשנות אותם באישור 'המערכת'. שלנו, אלא מה? אינכם מבינים? השתגעתם?".

הפוסט של קידר זכה לתגובות רבות וסוערות, מימין ומשמאל. להלן מספר דוגמאות.

תגיות:הפגנותד"ר מרדכי קידרהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה