חדשות בארץ

נס בבית שמש: חילץ את ארבעת אחיו משריפה שפרצה בחדר הילדים, בזמן שישנו 

כבל של אופניים חשמליים שנמשך מהדירה בקומה השנייה למחסן - התקלח וגרם לשריפה בחדר הילדים. למרבה הנס, אחד האחים שישן באותו זמן בחדר, 'הריח' את הלהבות בזמן וחילץ את ארבעת אחיו מהחדר הבוער 

(צילום: דוברות כבאות והצלה)(צילום: דוברות כבאות והצלה)
אא

שריפה גדולה פרצה במחסן בעקבות התלקחות של אופניים חשמליים.

צוותי חילוץ שהגיעו למקום גילו כי מקור ההצתה מגיע מכבל של מטען לאופניים, שחובר מדירה בקומה השנייה בבניין מגורים, שנמשך היישר אל המחסן. 

חיש קל החלו הלהבות לבעור גם בחדר הילדים - שממנו נמשך הכבל, ולמרבה הנס - אחד האחים שישנו בחדר הרגיש בריח השריפה מתוך שינה, והתעורר. כשהבין שהחדר עולה בלהבות הוא העיר את ארבעת אחיו שישנו במיטותיהם, וחילץ אותם במהירות מהבית. 

רשף משה ביטון, מפקד בכוחות החילוץ שהגיעו לזירה, סיפר כי "במקום היו פיצוצים של הסוללות, ועשן כבד. ביצענו כיבוי למחסן, והוצאנו את האופניים החשמליות לבחוץ. במקביל ביצענו הגנה על המבנים הסמוכים למחסן. לאחר השתלטות על המוקד ביצענו סריקות בבניין הסמוך בו יוצא כבל המזין את החשמל למחסן.

"בדירה בקומה השנייה שממנה נמשך הכבל למחסן, נוכחנו לדעת שהייתה שריפה נוספת בכניסה לחדר ילדים. לטענת בעל הדירה היה פיצוץ בחדר ולהבות שתפסו את הדופן של ארון הבגדים. הילד חילץ את ארבעת אחיו שהיו ישנים במיטות ובעל הבית ביצע כיבוי למוקד".

תגיות:בית שמשנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה