חדשות בארץ

בן גביר ליועמ"שית: "לא סומך עלייך, אייצג את עצמי"

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, פנה ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה ועדכן אותה כי ייצג את עצמו בעתירות שהוגשו נגדו

בן גביר (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)בן גביר (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, פנה היום (ראשון) במכתב ליועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, בו הודיע כי הוא מתנגד לכך שתייצג אותו בעתירות שהוגשו נגדו.

בן גביר התייחס במכתבו להחלטתה של היועמ"שית להקפיא את העברתו של ניצב עמיחי אשד מתפקידו כמפקד מחוז תל אביב במשטרה, וציין כי מדובר בהחלטה שלו שהתקבלה על רקע המלצת מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי: "חרף העובדה שביקשת להפעיל לחץ על המפכ"ל, וחמור מכך, שלחת את מכתבך בעניין ניצב אשד מבלי לשוחח עימי ולשמוע את עמדתי כפי שהיית חייבת לעשות, גם אתמול עמד המפכ"ל על כך שמדובר בהמלצה שלו".

"לצערי, זו איננה הפעם הראשונה שבה את מקבלת החלטות בדברים הקשורים אליי ולמשרדי מבלי לשוחח עימי. כך עשית בפקודת המשטרה (פרסמת את התנגדותך להצעת החוק, מבלי לשוחח עימנו קודם), כך גם פעלת בחוקים אחרים של 'עוצמה יהודית', ובנושאים הקשורים בקבלת החלטות במשרד לביטחון לאומי".

"בנסיבות אלה אינני סומך כי תייצגי אותי נאמנה בעתירות השונות, ובנסיבות שנוצרו יהיה זה מן הדין, היושר והצדק שאני אייצג את עצמי בייצוג עצמי או פרטי ולא אצטרך לקבל ייצוג של יועמ"שית שעמדותיה מנוגדות לעמדותיי, באופן קטגורי, תמיד, ותמיד מבלי לדבר איתי", סיכם בן גביר.

תגיות:איתמר בן גבירגלי בהרב-מיארה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה