מעניין

גילתה "אבק שחור" מטריד – פנתה לרשת החברתית לעזרה

אישה אוסטרלית גילתה אבק שחור ומטריד בחדר האמבטיה ופנתה לעזרת אימהות אחרות ברשת החברתית. בפוסט שהפך ויראלי, עלו השערות מגוונות ומעניינות, שבסופו של דבר עזרו לה לפתור את התעלומה

צילום מסך צילום מסך
אא

אישה בשם ויקי מניו סאות' ויילס שבאוסטרליה חזרה לביתה לאחר חמישה ימי חופשה וגילתה מעין אבק שחור מטריד על אריחי האמבטיה שלה. היא לא הבינה מהו ומהיכן הגיע, ופנתה לחוכמת ההמונים ברשת החברתית.

ויקי פרסמה את התמונה של האבק השחור בקבוצת פייסבוק גדולה של אימהות ושאלה לפשר הדבר. היא שיתפה תמונות של האריחים ושל האבק שהופיע גם על רצפת האמבטיה, וציינה שלפני שיצאה לחופשה, הבחינה בכמה נקודות שחורות אך הסירה אותן, וכשחזרה המצב רק החמיר.

"אין לנו מושג מה זה או איך להיפטר מזה. זה נמצא מתחת לחלון חדר האמבטיה ונפל על גבי שורת האריחים ועל מסגרת האמבטיה", כתבה בפוסט.נשים רבות שיערו שמדובר במכת נמלים, והיו עוד השערות שונות ומשונות. "סביר להניח שיש נמלים באדן החלון שלך", אמרה ​​אחת, "צרי קשר עם הדברה במיידי - יכול להיות שיש טרמיטים! בדקי שהאזור שסביב החלון לא נשמע חלול", כתבה אחרת.

הפוסט הפך ויראלי ובמהרה הגיעו הנשים להסכמה שמדובר במושבת נמלים. "זה אבק נמלים - יש קן נמלים מאחורי הקיר", כתבו לה בתגובות. שארלוט בוסאנקט, מייסדת של חברה לשירותי ניקיון בסידני,  אמרה כי "אני בהחלט חושבת שלפי איך שזה נשמע, מדובר בסוג של שרצים", אמרה לאחר שהביטה בתמונות, "לחלופין זה עשוי להיות עובש שחור שעלול להיות נפוץ בסביבות רטובות. בכל מקרה, אני ממליצה בחום להישאר על הצד הבטוח ולשכור הדברה ושירות ניקיון מקצועי על מנת להבטיח שהדבר יימנע בעתיד".

לאחר שקיבלה את עצת הגולשות, פרסמה ויקי מאוחר יותר פוסט עדכון: "בעלי חקר עוד יותר את הנושא - והוא מצא חור זעיר בפינה התחתונה של המסגרת מסביב לחלון. ראיתי כמה נמלים שחורות קטנטנות נכנסות ויוצאות - קנינו כמה מדבקות פיתיון מהסופרמרקט והנחנו אותן ליד החור הקטן. מחזיקה אצבעות שזה יעבוד", כתבה והודתה לאימהות האחרות: "תודה לכל מי שהגיבה והציעה כמה הצעות שימושיות".

תגיות:ויראלימעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה