חדשות בארץ

לאחר חיסול המחבל שרצח את האחים יניב הי"ד – צבע אדום בעוטף עזה

ברקע חיסולם של שישה מחבלים בג'נין, ביניהם המחבל שביצע את הפיגוע בחווארה, התראת צבע אדום נשמעה אתמול ביישוב ניר עם שבעוטף

  • ט"ו אדר התשפ"ג
תמונת אילוסטרציה. Edi Israel/Flash90תמונת אילוסטרציה. Edi Israel/Flash90
אא

אזעקת צבע אדום נשמעה הלילה (רביעי) ביישוב ניר עם שבעוטף עזה. צה"ל מסר כי השיגור זוהה ונפל, כנראה בשטח רצועת עזה. האזעקה נשמעה לאחר שאתמול חוסלו שישה מחבלים בג'נין על ידי כוחות הביטחון, ביניהם גם המחבל עא פתאח חרוש שביצע את הפיגוע בחווארה, בו נרצחו האחים הלל ויגל יניב הי"ד.

בתחילת האירוע בג'נין, הצליחו כוחות ימ"מ שב"כ לאתר את מיקומו של המחבל ולכתר את המבנה בו הסתתר. במקביל, פעלו כוח דובדבן ולוחמי שב"כ בשכם וכיתרו מבנה בו הסתתרו שני בניו של המחבל, שעל פי החשד היו מעורבים בפיגוע וסייעו לו בתכנון ובבריחה.

הכוחות בג'נין כיתרו את המבנה בו שהה המחבל, וקראו לו לצאת בידיים מורמות. חמושים שהיו בבניין פתחו באש אל עבר הלוחמים, ובין הכוחות החלו חילופי ירי, עד שהוחלט לשגר טיל אל התוך המבנה. הטיל ששוגר גרם לקריסת הבניין ובמהלך הפעולה נהרגו שישה פלסטינים, ביניהם המחבל. גם הכוחות שפעלו באותו הזמן בשכם הצליחו לעצור את שני בניו של המחבל.

האחים הלל ויגל יניב הי"ד נרצחו לפני כשבוע וחצי בפיגוע ירי בשומרון, בכביש 60 סמוך לחווארה. אסתי ושלום יניב, הוריהם של האחים, מסרו לאחר הפעולה שהובילה לחיסול המחבל: "אנו מודים לכוחות הביטחון שעשו לילות כימים למצות איתו את הדין. אבן נגולה מליבנו כששמענו שהמחבל חוסל ולא נעצר. נמשיך לזכור את הלל ויגל כשמחים, כטובים וכאהובים. אנחנו מרגישים למרות הקושי, את הקב"ה לידנו, מוביל אותנו ואנו מודים שביום הפורים, האבל הופך לשמחה, נוחמנו קצת בחיסולו של המחבל".

תגיות:עוטף עזההלל ויגל יניב הי"ד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה