חדשות בארץ

חבריו של רב"ט דניס זינובייב ז"ל סיימו את מסכת אבות לזכרו

מסכת אבות מתארת את עבודת המידות הנדרשת מכל אדם כדי להיות טוב יותר: חבריו של רב"ט דניס זינובייב ז"ל סיימו את המסכת אבות לעילוי נשמתו של חברם בתוך 30 יום

  • ח' אדר התשפ"ג
זינובייב ז"ל (צילום: דובר צה"ל)זינובייב ז"ל (צילום: דובר צה"ל)
אא

חבריו של רב"ט דניס זינובייב ז"ל, שנהרג לפני 30 יום מפיצוץ רימון בחדרו, החליטו לסיים לזכרו את מסכת אבות.

עם תום הלימוד, ערכו החיילים סיום על מסכת אבות, בה למדו על עבודת המידות הנדרשת מכל אדם כדי להיות טוב יותר. בנוסף, העניקו החיילים למפקדיהם תעודות הוקרה, בהן נכתב: "תודה רבה על לילות וימים של עשייה למעננו, על זמינות בכל שעה ביממה, על דאגה, אכפתיות וחשיבה, שתזכה לעוד שנים של עשייה והצלחה בכל תחום, מעריכים מאוד, פלוגת חרוב אוג' 22".

נזכיר כי בספרים הקדושים מובא שלימוד משניות עבור נפש המת הוא טובה גדולה לנשמתו. רבותינו זכרונם לברכה מבארים שאשר בן יעקב אבינו יושב על פתח גיהנם ולכל הלומד משנה ומצילו (והוא הדין אם אחר לומד בשבילו) על כן כתבו בספרים הקדושים גודל עניין לימוד משניות לעילוי נשמה, וזהו שאמר הכתוב: "מאשר שמנה לחמו", 'שמנה' אותיות 'נשמה'. ("אלף המגן")

דניס זינובייב ז"ל נהרג, כאמור, לפני חודש, כתוצאה מהתפוצצות רימון בחדר מגורים בבסיס האימונים של חטיבת כפיר סמוך לבקעות. באירוע נפצע לוחם נוסף באורח קשה ושני לוחמים נפצעו באורח קל.

פרקי אבות, ספר ההדרכה העתיק לעיצוב האישיות ולחשיבה החיובית בדרך אל האושר, השמחה, והגשמת הייעוד העצמי בחיים. הספר מעט הכמות ורב האיכות בו קובצו אימרותיהם של חכמי ישראל לדורותיהם:

תגיות:מסכת אבותדניס זינובייב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה