חדשות בארץ

נתניהו: ’’הקמנו ממשלת ימין חזקה והיא תמלא את ימיה’’

בעקבות המתיחויות בקואליציה, ראש הממשלה הצהיר כי הממשלה תמלא את ימיה. גורם בכיר בליכוד הוסיף כי "כל הצדדים הבהירו שאין בכוונתם לפרק את ממשלת הימין"

נתניהו (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)נתניהו (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (שלישי) למתיחויות בקואליציה: "הקמנו ממשלת ימין חזקה והיא תמלא את ימיה", כתב בטוויטר.

במקביל, גורם בכיר בליכוד הבהיר כי המחלוקות בקואליציה לא יובילו לפירוק הממשלה: "מדובר בפערים כספיים קטנים שייפתרו ביומיים הקרובים. כל הצדדים הבהירו שאין בכוונתם לפרק את ממשלת הימין".

מוקדם יותר הודיע השר מאיר פרוש לנתניהו על פרישתו מתפקידו כאחראי על הילולת מירון, וזאת לדבריו מאחר שלא קיבל את הסמכויות הדרושות לכך. אמש הודיע יו"ר נעם, אבי מעוז, על התפטרותו מתפקידו כסגן שר במשרד ראש הממשלה במחאה על עיכובים בקיום ההסכם הקואליציוני עמו.

כזכור, סיעות יהדות התורה ועוצמה יהודית נעדרו אתמול מדיון 40 החתימות במליאת הכנסת. ביהדות התורה טענו ל"אי כיבוד הסכמים קואליציוניים" בכל הנוגע לתקציב. בעוצמה יהודית אמרו כי "מדיניות ההכלה חייבת להשתנות". גורמים בסיעה הוסיפו: "לא ייתכן שנשמע על ועידות מדיניות וסיכומים מדיניים בתקשורת, שיחליטו לבד על הסרת איטום בתי מחבלים, ולא ייתכן שיפנו תושבים מאביתר בניגוד להסכמים קואליציוניים ובניגוד למדיניות הימין".

תגיות:מאיר פרושעוצמה יהודיתבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה