מעניין

צריכים להטביל כלים? זה הטריק (היעיל והמפתיע) להסרת מדבקות - שבאמת עובד

עד שלא ניסינו את הטריק המטורף והפשוט הזה, לא חשבנו שזה באמת, אבל באמת, עובד. גם אנחנו, אולי כמותכם, שפשפנו את העיניים שוב ושוב כדי להאמין שמה שאנחנו יודעים, באמת עובד

אא

טוב, עצרו הכל. פשוט הכל. 

עד שלא ניסינו את הטריק המטורף והפשוט הזה, לא חשבנו שזה באמת, אבל באמת, עובד. נכון, גם אתם שמעתם עליו, אבל אולי כמונו גם אתם אמרתם לעצמכם: 'אין סיכוי - זה פשוט מדי'. 

אז ברור שזה תלוי בסוג הדבק והאופן שבו הוא מודבק על הכלי. אם למשל יהיו 'גבעות' בכלי, יהיה קשה יותר להסיר את המדבקה. אני מדברת על משטחים חלקים יחסית, ללא אותן 'גבעות' על הכלי. 

וידוי נאות: לפני שניגשתי למלאכה הייתי מלאת סקפטיות. ד"ר גוגל הציע שאנסה לחמם את ערימת הצלחות והכוסות שלי בעזרת מייבש שיער למשך כמה דקות, אבל היי. אני אדם עסוק. אין לי זמן לעמוד למשך 10 דקות שלימות כדי לחמם כלי, וחוץ מזה - מדובר בכלים יקרים ודי פחדתי שהם יישברו מהחום. 

אני אוהבת פתרונות קלים, מעשיים ופשוטים יותר, בדגש על פשוטים. 

אז ניגשתי לשיטה הישנה שאותה כבר ידעתי, אלא שמשום מה - היא לא נראתה לי כל כך יעילה. למה? אל תשאלו אותי. כנראה שהסיבה טמונה בעיקר בכך שלא ניסיתי אותה באמת. אם הייתי מנסה, הרי שלא הייתי עוזבת אותה כי היא באמת, אבל באמת עובדת. 

ואני מזהירה שוב - לרובנו היא תיראה פשוטה מדי כשתקראו ותצטרכו גם להבין שמדובר במים חמים בלבד. 

כן, כן, אפילו מהברז (למרות שמבחן הניסיון קובע שמדבקות עם דבק חזק יותר יצטרכו מים רותחים מהקומקום ולא מהברז. סוג הדבק, כבר אמרנו).

הטיפ המקורי הנחה אותי להשרות את הכלים לחצי שעה במים החמים, אבל היי... אני אישה עסוקה. למי יש זמן להתחיל לחפש עכשיו פיילות ושלא לדבר על כאבי הגב שכרוכים בלהתכופף כדי לשים בתוכה את הכלים. 

אז מה שעשיתי הוא להדליק את הדוד לרבע שעה כי בכל זאת - חורף, וכשהמים התחממו להרטיב את המיקום של המדבקה למשך 10-15 שניות מתחת לזרם החם. 

אחרי שהמקום התרכך, יש שתי דרכים להסיר את המדבקה, ואני השתמשתי בדרך הראשונה:

1. לשפשף היטב בעזרת ברזלית או סקוץ'. 

2. למרוח מעט שמן על סמרטוט רטוב, לשפשף את המדבקה ולאחר מכן לשטוף במים. 

לדעתי אין טעם ללכלך שוב את הצלחת בשמן ללא סיבה. פשוט משפשפים וזהו, בדיוק כמו שצילמתי לכם בסרטון הזה. תיהנו:

 

תגיות:כליםטבילהמדבקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה