סגולות

מהי הסגולה הכי טובה לכל הזמנים? תתחילו ’להפקיד’ פרקי תהילים בבנק שלכם

אמירת פרקי תהילים קבועים בכל יום היא סגולה לכל הישועות, ומתאימה לכל זמן שהוא. הנה כמה מהדברים שאמרו עליה גדולי ישראל בכל הזמנים

אא

סגולות רבות ונפלאות העניק לנו הבורא יתברך במקורות - אחת מהן היא סגולת אמירת התהילים, שטובה לכל ישועה שאדם צריך ואפשר לאומרה בכל זמן נתון. צדיקים ואנשי מעשה של דורות עברו נהגו לסיים את ספר התהילים מדי יום, ביודעם את המעלות הרבות והטובות הגנוזות בו. 

פעמים רבות אדם טרוד בענייני היום יום שלו ואין לו פנאי להגיד הרבה תהילים במהלך השבוע, אבל העובדות שנציין בכתבה זו יעודדו אתכם להרבות בתהילים כמה שיותר בכל יום, וטוב תעשו אם יהיו לכם פרקים קבועים בכל יום. 

איך זוכים להיות תחת כסא הכבוד? כתב ר' חיים דוד אזולאי (החיד"א הקדוש) ב'מדבר קדמות' כי דוד המלך התפלל שמי שיקרא בספרו, ספר תהילים, ייחשב לו כאילו עסק בטיהור נגעים. 

גדולי הצדיקים בכל הזמנים הרבו לספר במעלת אמירת פרקים מספר תהילים המיוחס לדוד המלך, ואמרו כי כש"יש קטרוג גדול על האדם שאפילו צדיק אינו יכול לבטל בתפילתו - אז צריך לקשר את האי גברא בעולם הגדול הנקרא 'תהילה', ששם יש אור גדול, ואין כוח בדין לקטרג שם והוא רחמים גמורים, ושם נמתק הכל. ולכך נקראים שירי דוד מלכנו 'תהילים', שיכולין לפעול על ידם הכל ואין שטן ואין פגע רע" (נועם אלימלך, ליקוטי שושנה).

לדברי ה'פלא יועץ' רבי אליעזר פאפו זצ"ל, שהיה אחת הדמויות המעטירות והמשפיעות ביותר בבולגריה של לפני אלף שנה - אמירת תהילים מסוגלת לכל צער או דוחק השעה שחווה האדם, בכל זמן שהוא. 'ויש קבלה מאנשי שם הקדושים, שמי שיש לו איזה דוחק השעה או צער או שהוא מהלך בדרך או עובר בים או בנהרות, יקרא כל התהילים בכל יום מבלי הפסק, בכוונה והכנעה ויראה נפלאות, וזה בדוק ומנוסה', כתב בספרו. 

גם ר' יוסף חיים זוננפלד זצ"ל שהיה רבה של ירושלים וספר תהילים היה שגור בפיו בכל יום - כתב כי זכה לכל הסיעתא דשמייא הגדולה שלו בעסקי הציבור, משום שהוא מסיים את כל ספר התהילים בכל יום, מאז שנישא בשנות העשרים לחייו. 

תגיות:סגולהתהילים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה