חדשות בעולם

אנטישמיות מחרידה: נערים קתוליים בעטו בנער יהודי, ופצעו אותו באורח קשה

פחות משבוע לאחר תקיפת המתפללים בלוס אנג'לס, האנטישמיות בארה"ב ממשיכה לגאות: נהר יהודי הוכה בצורה קשה על ידי קבוצת נערים קתוליים, שעמם שיחק באותו מגרש. הנערים בעטו בו בראשו תוך שהם קוראים 'היטלר צדק'

(רקע: shutterstock)(רקע: shutterstock)
אא

כזכור, רק ביום שישי האחרון הותקפו שני יהודים שיצאו מבית הכנסת בלוס אנג'לס, על ידי הומלס שירה לכיוונם ופצע אותם. פחות משבוע לאחר התקרית החמורה שהביאה את התובע הפדרלי מרטין אסטרדה להתבטא ולומר כי "אין מקום לאנטישמיות בקהילה שלנו", ואף הוסיף כי החשוד צפוי לשבת במאסר עולם, האנטישמיות בארה"ב ממשיכה לגאות:

נער יהודי הוכה בצורה קשה על ידי קבוצת נערים קתוליים שלומדים בבית הספר התיכון רומי-קתולי, שנמצא סמוך לבית ספר יהודי. הנערים העיפו את הנער היהודי אל הקרקע, בעטו בו בפניו ובראשו תוך שהם משמיעים קריאות כמו 'היטלר צדק' ועוד השמצות נוטפות אנטישמיות. 

לדברי עדי ראייה - הנערים התוקפים הם שחקני כדורגל, שזמן קצר לפני שהיכו את הנער - הם שיחקו איתו באותו מגרש. עוד סיפרו עדי הראייה כי ראה מרחוק איך אחד הנערים לא הסתפק בכך שהנער היהודי מוטל דומם על הארץ כשהוא שותת דם, אלא אף תחב את נעלו בתוך עינו של הקורבן. 

תלמידים שהגיעו מבית הספר 'הלל' הזעיקו את הצוות החינוכי שניסה לעצור את הנערים הקתוליים, אך הותקף גם הוא. אחד המורים קיבל אגרוף לפניו מהנערים, שסירבו להקשיב להפצרות לרחם על הנער. 

 

 

תגיות:נעריםפלורידהאנטישמיות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה