חדשות בארץ

דיווחים ערביים: ישראל תקפה בסוריה. 5 הרוגים ועשרות פצועים

על פי דיווחים, התקיפה התרחשה נגד מטרות איראניות בשכונת "כפר סוסא" בדמשק, ובמהלכה הושמדו מטרות איכות של נשק נ"מ וציוד לדיוק טילים

  • כ"ח שבט התשפ"ג
(צילום אילוסטרציה: Abed Rahim Khatib / Flash90)(צילום אילוסטרציה: Abed Rahim Khatib / Flash90)
אא

סוכנות הידיעות הסורית הרשמית "סאנא" האשימה אמש (שבת) את ישראל כי תקפה בדמשק, וגרמה ל-5 הרוגים ו-15 פצועים. ברשתות הסוריות דווח על נזק רב שנגרם לבניינים בשכונת כפר סוסא בדמשק, בה ממוקמים מתקנים של איראן. פגיעת הטיל אירעה ליד מתחם ובו אבטחה כבדה הסמוך למוסדות איראניים, כולל סוכנויות ביטחון ומרכז תרבות. בתקיפה הושמדו ככל הנראה מטרות איכות של נשק נ"מ וציוד לדיוק טילים.

גורמי אופוזיציה סורים אמרו כי טיל נ"מ סורי, ששוגר לעבר המטוסים, הוא זה שהתפוצץ בשכונה וגרם לנזק לבניינים.

הבלוג הצבאי אינטלי טיימס דיווח כי יעד התקיפה היה בית הספר האיראני בשכונה, המשמש זה שנים רבות את משרד הסיוע של "כוח קודס" בדמשק. זהו בית הספר שממנו יצא עימאד מורנייה, ממנהיגי חיזבאללה רגע לפני שחוסל באמצעות מכונית תופת ב-2008.

גורם בצבא סוריה מסר כי בשעה 23:22 ישראל תקפה מהאוויר ושיגרה טילים מכיוון רמת הגולן לעבר כמה עמדות בדמשק וסביבתה. מספר בתים נהרסו. התקשורת הסורית הוסיפה ודיווחה כי מערכות ההגנה של סוריה יירטה את רוב הטילים. לדבריו, "האויב הישראלי ביצע תוקפנות אווירית עם טילים מכיוון הגולן הסורי הכבוש, וכוון לכמה נקודות בעיר דמשק וסביבתה. כולל שכונות מגורים בהן מתגוררים אזרחים. התוקפנות הובילה, כתוצאה ראשונית, למותם של חמישה חללים, בהם חייל, ולפציעת 15 אזרחים, כולל פציעות קשות, ולהרס של מספר בתים של אזרחים, ולנזק חומרי למספר שכונות בדמשק וסביבתה".

תגיות:תקיפהסוריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה