חדשות בארץ

ירושלים: ערבי התחזה לחרדי ושדד מאות אלפי שקלים - תחת איומים ואלימות

שליח של עסק צ'יינג' נשדד באלימות ובאכזריות בירושלים, על ידי שני צעירים ערבים ממזרח ירושלים - שאחד מהם התחפש לחרדי. כתב אישום נגדם יוגש בימים הקרובים 

הכובע שבו השתמש החשוד והכספים שהחביא בו (צילום: דוברות המשטרה)הכובע שבו השתמש החשוד והכספים שהחביא בו (צילום: דוברות המשטרה)
אא

בשבועיים האחרונים עסקו חוקרי תחנת משטרת 'מוריה' של מחוז ירושלים בחקירת שוד של מאות אלפי שקלים - שנשדדו מיהודים על ידי שני ערבים ממזרח ירושלים, שאחד מהם התחפש לחרדי. 

התקרית האלימה התרחשה בגבעת שאול בירושלים, בתחילת החודש: השניים עקבו אחרי שליח צ'יינג' (עסק להמרת מטבעות) שנכנס אל רכבו כשעמו בתיק מאות אלפי שקלים במזומן. 

אחד החשודים, שהתחזה לחרדי - התקרב לרכבו של השליח שניות לפני שהתניע את רכבו, ואיים עליו שיושיט לו את התיק עם הכסף תוך שהוא אוחז בידו תרסיס פלפל ומאיים על השליח בעזרתו. 

השליח מצדו נשכב על התיק והגן עליו בחוזקה, אך השודד הערבי לא ויתר. הוא פתח את דלת המכונית, קפץ על השליח והחל להכות אותו באגרופיו. 

כשהשליח צעק, הערבי סתם את פיו בעזרת ידו, גנב חלק מהכסף מהתיק, וברח אל רכב שהמתין בצד - אלא שתוך כדי מנוסה הכובע השחור שחבש לראשו נפל, ובו התגלו מספר שטרות שדחף אליו כמו גם תרסיס גז הפלפל שנפל גם הוא. 

חוקרי המשטרה הגיעו אל החשודים בעקבות טביעות האצבע שהיו על גז הפלפל, ובעקבות פעילות מודיעינית נעצר גם נהג הרכב ונלקח לחקירה במשטרה. 

החשוד העיקרי שהתחזה לחרדי נעצר אף הוא, ומעצרם של השניים הוארך. בימים הקרובים תגיד משטרת מחוז ירושלים את כתב התביעה נגדם ואף הצהרת תובע תינתן לקראת כתב האישום. 

תגיות:חרדישודהתחזותירושליםערביאיומים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה