חדשות בארץ

עלייה בשכר המינימום: מהיום תקבלו 4,650 ש"ח

אחרי דין ודברים ארוך בסוגיית העלאת שכר המינימום - היום אושרה סופית הצעת החוק, והיא תבוצע בשלושה שלבים. האחרון בהם, יתרחש ב-2017 ויעמוד על סך של 5,000 ש"ח

עלייה בשכר המינימום: מהיום תקבלו 4,650 ש"ח
אא

600 אלף מקבלי שכר המינימום, ישמחו ודאי לקבל את הבשורה הטובה: הבוקר הוחלט סופית על העלאת שכר המינימום ב-350 ₪, ומעתה הוא יעמוד על 4,650 ₪, וייכנס לתוקף כבר במשכורת חודש אפריל 2015. האם זהו הסכום הסופי? מסתבר שלא.

לפי ההסכם בין יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן לבין ראש הממשלה ושר האוצר בנימין נתניהו, ההעלאה תיעשה בשלושה שלבים עיקריים, כשבאחרון (שיתרחש ב-1 בינואר 2017) יעלה שכר המינימום ל-5,000 ₪. 

עלייה בשכר המינימום (צילום: Abed Rahim Khatib / פלאש 90)עלייה בשכר המינימום (צילום: Abed Rahim Khatib / פלאש 90)

עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

שואב שוטף, תכשיט יהלומים, ריהוט ב-₪5,000. הצטרפו להפצת עלוני הידברות וזכו בפרסים. לחצו כאן >> 

כל תוכן חדש של שירה דאבוש (כהן) ישר למייל שלך

כתובת המייל שלך נוספה לרשימת התפוצה

זמני היום

16:47
ט"ו חשון התשפ"ז
בקרוב·שקיעה16:55
  • הנץ החמה05:50
  • סוף זמן ק"ש08:36
  • חצות היום11:23
  • שקיעה16:55
כל זמני היום