מעניין

קנו 2 כוסות קפה – שילמו 4,000 דולרים

בני זוג אמריקאיים הגיעו לבית הקפה האהוב עליהם וחויבו בטעות בסכום של מעל 4,000 דולרים. בעקבות הטעות הם נאלצו לבטל חופשה משפחתית שגם עליה לא הצליחו לקבל זיכוי. "לא נבוא יותר לסניפי סטארבקס, אנחנו מכינים קפה טוב יותר בבית", אמרו

אא

ג'סי ודידי אודל הגיעו לסניף של סטארבקס, רשת הקפה האמריקאית, כדי לקנות קפוצ'ינו ואמריקנו קר, כפי שעשו בכל בוקר ב-16 השנים האחרונות. אלא שהפעם הם חוייבו באלפי דולרים עבור משקה הבוקר שלהם.

בני הזוג הגיעו בחודש שעבר לסניף הקפה האהוב עליהם והזמינו את המנה היומית. סכום ההזמנה היה 10.90 דולרים, אך הם חויבו בסכום של 4,456 דולרים! מדוע? כי הטיפ שהופיע בחשבון עמד על סכום של 4,444 דולרים.

ג'סי מספר שהוא בכלל לא ביקש לשלם עבור הטיפ בכרטיס האשראי שלו. הוא שם לב לטעות רק כמה ימים לאחר מכן, כשכרטיס האשראי שלו נדחה במקום אחר. לאחר בירור מול חברת האשראי, הוא גילה על הסכום האסטרונומי שחויב ופנה אל מנהל הסניף בסטארבקס. המנהל אמר שככל הנראה הייתה תקלה ברשת של חברת הסליקה.

את הכסף הם קיבלו בחזרה בשני שיקים דחויים בשווי העסקה. הם ביקשו מהרשת שישלחו להם שיקים חדשים, אך אלה לא הגיעו. בשל הטעות הטכנית, ג'סי ומשפחתו נאלצו לבטל חופשה משפחתית שציפו לה בקוצר רוח, וגם על הביטול הזה הם לא קיבלו החזר כספי.

על פי דיווחים בתקשורת האמריקנית, נציג מטעם סטארבקס אמר: "זו הייתה סיטואציה מצערת שמאז נפתרה. סכום הטיפ הוקש על ידי הלקוח בשגגה. שני השיקים שנדחו סורבו בגלל טעות כתיב, ולכן הוצאנו שני שיקים חדשים ב-31 בינואר, שנפדו על ידי הלקוח ב-6 בפברואר".

בני הזוג הגיבו על התקרית המצערת בלגלוג: "לא נבוא יותר לסניפי סטארבקס, אנחנו מכינים קפה טוב יותר בבית".

תגיות:קפהסטארבקס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה