חם ברשת

מרגש: קשר הדם שהתגלה בין הלוחם הבדואי שנרצח בפיגוע בשועפט - לרב מאוסטרליה

הרשת סוערת: מה הקשר בין הלוחם הבדואי אסיל סוועאד ז"ל שנרצח בפיגוע בשועפט, לבין רב בשם רמי בן דוד, מחב"ד באוסטרליה? גם אתם לא תאמינו

אא

"סמ"ר אסיל סואעד ז"ל שנרצח אתמול בפיגוע, הוא קרוב משפחה שלי", במילים הללו פתח אתמול מאור פריד, חתנו של הרב רמי בן דוד מאוסטרליה - את הפוסט הזה, שגרם ללא מעט הפתעה ברשתות החברתיות. 

כעת מתברר כי הרב רמי - שנולד בכפר וואדי סלמה בגליל למשפחה בדואית - התגייר והפך לחסיד חב"ד, אך שומר על קשר עם משפחתו עד עצם היום הזה. 

ממשיך מאור וכותב בפוסט שלו: "אבא של מיכל אישתי נולד בכפר וואדי סלמה בגליל בשם חסן סוואעד, שירת בצנחנים, התגייר והפך במרוצת השנים לרמי בן דוד – חסיד חב”ד. מאז ועד היום משפחת סוואעד היא בשר מבשרנו, בני משפחה, ברגעי השמחה והשפל, בבריתות ובאזכרות.

משפחת סוואעד היא משפחה של גיבורים. בדואים מהגליל שמשרתים ביחידות הקרביות ביותר בצהל, שמקריבים את נפשם למען הארץ הזאת והעם היושב בציון במסירות נפש ואפשר לראות את זה מהשניה שנכנסים לכל בית בכפר – מדפים מלאים בתעודות הוקרה ותמונות לבושי מדים לצד ספרי קוראן.

אסיל ז”ל היה בסך הכל ילד בן 22 במותו. ילד שקיבל את ההחלטה להתגייס למג”ב מתוך גאווה, שליחות, אהבה למולדת, לארץ ולעם שלנו.

ביום הכואב הזה, כשהלב של כל המשפחה ושל עם ישראל נשבר, אסיל מאיר לנו במותו כמו בחייו ומזכיר לנו שבן כל השסעים, חיכוכים, והזעם יש עוד תקווה. יש כאן נוער שנלחם מתוך אהבה כדי שנוכל לחיות כאן בשקט.

יהודים, בדואים, דרוזים, ימנים, שמאלנים.

יחד.

תהיה נשמתך צרורה בצרור החיים אחי היקר אסיל, אללה ירחמו", הוא מסכם. 

 

 

***

תגיות:חיילפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה