חדשות בארץ

נתניהו לראשי האופוזיציה: "תפסיקו לדרדר בכוונה את המדינה לאנרכיה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתח ביקורת חריפה על התנהלות האופוזיציה: "משתוללת בכנסת וחברי כנסת שלה קופצים על השולחנות, רון חולדאי מסית במפורש לשפיכות דמים"

נתניהו (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)נתניהו (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שני) להפגנת המחאה מול הכנסת נגד הרפורמה המשפטית ולמהומה שהתרחשה מוקדם יותר בוועדת החוקה, ומתח ביקורת חריפה על התנהלות האופוזיציה.

"תראו מה קרה היום בירושלים: האופוזיציה משתוללת בכנסת וחברי כנסת שלה קופצים על השולחנות, רון חולדאי מסית במפורש לשפיכות דמים, ובהפגנת השמאל קוראים לראש הממשלה 'בוגד'", אמר נתניהו.

"אני קורא לראשי האופוזיציה: תפסיקו עם זה. תפסיקו לדרדר בכוונה את המדינה לאנרכיה. תתאפסו על עצמכם, תגלו סוף סוף אחריות ומנהיגות כי אתם עושים את ההיפך הגמור. רוב אזרחי ישראל לא רוצים אנרכיה, הם רוצים שיח ענייני ובסוף הם רוצים אחדות".

כזכור, ראש העיר תל אביב, רון חולדאי, אמר הבוקר בריאיון לחדשות 13 כי "מדינות דמוקרטיות יכולות להפוך לדיקטטוריות, כמו שקורה אצלנו. מדינות דיקטטוריות חוזרות להיות דמוקרטיות רק עם שפיכות דמים. זאת ההיסטוריה של העולם".

בתשובה לשאלה האם הוא סבור שתהיה בישראל שפיכות דמים, ענה חולדאי: ''מדינות הפכו להיות דיקטטוריות באמצעות ההליך הדמוקרטי, ולדאבוני ראינו דברים נוראים כולל מאלו שסבלנו מהם כעם. אבל מדינות לא הופכות חזרה מדיקטטורה אלא בשפיכות דמים. אני פונה לכל האנשים הרציניים שמכירים את מדינת ישראל - צריך להבין שאין פה ימין או שמאל, יש פה רעים מול טובים".

דבריו של חולדאי חוללו סערה במערכת הפוליטית, ובליכוד הגישו נגדו תלונה במשטרה. שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן (הליכוד) תקפה: "רון חולדאי צריך לשבת בחקירה תחת אזהרה שבסופה תהיה המלצה מפורשת להעמדה לדין. ראש עיר שקורא לרצח אחים ושפיכות דמים ברחובות חייב לסיים את דרכו בכלא. חלאס עם הסלחנות הזאת כלפי בכירי הפריווילגיה שפועלים למיטוט המדינה. אם אחד מהם ייענש עד הסוף וכמו שצריך - השאר ילמדו לרסן את עצמם".

תגיות:בנימין נתניהוהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה