ונשמרתם

רופא הודי מזהיר: זו הסיבה שאסור לכם לחמם את החדר לפני שאתם הולכים לישון 

רופא הודי בשם ד"ר קאראן ראג' - הפך ל'כוכב' ברשתות החברתיות, לאחר שהחל לפרסם טיפים בריאותיים שונים, בסרטונים קצרצרים המלווים בהסברים חכמים, גרפים ותמונות. אז מדוע אסור לחמם את החדר לפני שהולכים לישון? זה ההסבר של ד"ר קאראן

אא

רופא הודי בשם ד"ר קאראן ראג' - הפך ל'כוכב' ברשתות החברתיות, לאחר שהחל לפרסם טיפים בריאותיים שונים, בסרטונים קצרצרים המלווים בהסברים חכמים, גרפים ותמונות. 

אחד הסרטונים הכי פופולאריים שלו, שהפכו לסנסציה ברשת, הוא סרטון שבו הוא מסביר מדוע לא כדאי לישון בלילה עם חימום. "הטמפרטורות של הגוף שלנו צריכות לרדת לפני שאנחנו נרדמים, ואם חם מדי בחדר, זה יקשה עליכם להירדם", הוא אומר. 

ומה קורה אם אנחנו מדליקים את המזגן כדי לחמם את החדר, זמן קצר לפני שאנחנו הולכים לישון?

גם אז, לפי ד"ר ראג', לא כדאי לחמם את החדר, ועדיף להתחמם באופן המסורתי - על ידי שמיכות. מדוע? את ההסבר לכך כדאי שתשמעו מהדוקטור בעצמו, שאומר כי: "זה קריטי לבריאות הגוף שלנו לשמור על חדר קריר לפני שנרדמים", הוא מסביר בסרטון, ששותף עשרות אלפי פעמים.

"המלטונין הוא ההורמון שמופרש מגופנו ומסמן למוח שאנחנו עייפים ושזה הזמן לישון, אך ההורמון הזה לא אחראי רק על זמני השינה שלנו כי אם גם אחראי על מראה ובריאות העור שלנו, או בשתי מילים: 'אנטי-אייג'ינג'. טמפרטורה קרה בחדר מקרבת אתכם יותר ליעד של הטמפרטורה שצריכה להיות בגוף כדי להירדם מהר בטווח הקצר, אבל גם שומרת על מראה עור בריא ורענן יותר בטווח הארוך".

 

תגיות:ונשמרתםחימוםסכנהשינה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה