חדשות בארץ

סוף למשבר: דודי אמסלם מצטרף לממשלה

חבר הכנסת דודי אמסלם סיכם עם ראש הממשלה בנימין נתניהו על הצטרפותו לממשלה. הוא יכהן כשר במשרד המשפטים, כשר לשיתוף פעולה אזורי וכשר המקשר בין הממשלה והכנסת

נתניהו ואמסלם, ארכיון (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)נתניהו ואמסלם, ארכיון (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)
אא

(עודכן: 19:59)

לאחר שבועות של מתיחות בין ראש הממשלה בנימין נתניהו וחבר הכנסת דודי אמסלם, המשבר נפתר: השניים סיכמו כי אמסלם ימונה לשר במשרד המשפטים, לשר לשיתוף פעולה אזורי ולשר המקשר בין הממשלה והכנסת. אמש קיים נתניהו פגישה משותפת עם אמסלם ושר המשפטים יריב לוין, ודן עמם בסמכויות שיקבל אמסלם במשרד המשפטים.

מלשכתו של נתניהו נמסר כי "ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש בעת הזאת מחבר הכנסת דודי אמסלם להצטרף לממשלה כשר במשרד המשפטים, שר לשיתוף פעולה אזורי והשר המקשר בין הממשלה לכנסת. חבר הכנסת דודי אמסלם נענה לבקשת ראש הממשלה".

מלשכתו של אמסלם נמסר: "מתוך רצון לדאוג ולהשפיע על אופיה היהודי של המדינה והממשלה הלאומית שהוקמה על ידי בנימין נתניהו וסיעות הימין, נעתר הערב חבר הכנסת דודי אמסלם לבקשתו של ראש הממשלה והצטרף לממשלת ישראל, בה יכהן כשר במשרד המשפטים, שר במשרד לשיתוף פעולה אזורי והשר המקשר בין הממשלה לכנסת".

"בפגישה, שהוגדרה חיובית ולבבית, סיכמו ראש הממשלה בנימין נתניהו וחבר הכנסת דודי אמסלם להמשיך את שיתוף הפעולה המוצלח והענייני שליווה את השניים בשנים האחרונות במטרה לקדם את הנושאים החברתיים הבוערים".

שר החינוך יואב קיש, ששימש כשר לשיתוף פעולה אזורי וכשר המקשר בין הממשלה לכנסת, הודיע כי הגיש את התפטרותו מתפקידים אלו: "לאחר הסיכום בין ראש הממשלה לבין חברי, חבר הכנסת דודי אמסלם, על כניסתו לממשלה, הגשתי כעת את התפטרותי לראש הממשלה מתפקידי כשר המקשר והשר לשיתוף פעולה איזורי. המון בהצלחה דודי, הצלחתך הצלחתנו".

שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, הגיב: "אני מברך את ראש הממשלה נתניהו ואת חברי דודי אמסלם על מינויו המתבקש לשר בממשלה. זה הדבר הנכון לעשות למען המדינה והתנועה שלנו, על מנת שבעזרת השם נוכל לפעול יחד למען אזרחי ישראל".

תגיות:דוד אמסלםבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה