חם ברשת

שיא החוצפה: זייף את מותו כדי לראות מי יגיע להלוויה

גבר מברזיל, בשנות ה-60 לחייו, זייף את מותו כדי לראות מי יגיע להלוויה – כך הגיבו הקרובים "האבלים"

אילוסטרציהאילוסטרציה
אא

גבר בשנות ה-60 לחייו החליט לביים את מותו כדי לראות במו עיניו מי יגיע להלוויה שלו. בלטזר למוס, מנחה טקסים מברזיל, העלה את הרעיון המוזר לאחר שנכח בהלוויה של מישהו אחר, אליה הגיעו רק שני אנשים. הוא תהה כמה ממקורביו יגיעו להיפרד ממנו וממש תכנן תוכנית מתוחכמת, שהתחילה כשפרסם תמונה שלו ברשת החברתית מחוץ לבית החולים בסאו פאולו.

ביום למחרת, נכתב בחשבון הפייסבוק שלו שהוא מת. "מוקדם יותר, בצהריים העצובים האלה, למוס עזב אותנו. מועד ההלוויה יפורסם בקרוב". חבריו ובני משפחתו היו המומים, כי לא ידעו על "מצבו הבריאותי", והגיעו בהמוניהם ל"לוויה".

בסרטון שלמוס תיעד, ניתן לראות אנשים אבלים, בוכים ומתייפחים על לכתו, כשלפתע למוס נכנס למקום והשאיר את כל הנוכחים בחדר בהלם. למוס אמר לקרוביו כי "ערכתי 889 טקסי פרידה בשנתיים האחרונות ובחלק מהטקסים היו רק שני קרובים, בעוד שבאחרים היו כ-500. רציתי לדעת מי יבוא אליי".

"האבלים" לא קיבלו את העניין בהבנה, ואחד מהם אמר: "מי עושה דבר כזה? אני מאוד אוהב את האיש הזה אבל לעשות בדיחה מהכאב של הקרובים אליך? אני כמעט קיבלתי התקף לב כששמעתי שהוא מת. חלק מהחברים שלו הגיעו לבית החולים כששמעו שהוא חש ברע". אישה אחרת אמרה: "הרגשתי מרומה, כמו רבים אחרים. להתבדח על מוות זה לא מצחיק. הוא חצה גבול".

בתום נאום הפרידה שלו, אמר למוס לקהל: "תהיו שמחים, תיהנו מהחיים".

תגיות:ויראליחם ברשת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה