חם ברשת

הקומיקאי הימני הוחרם – מני אסייג יצא להגנתו

מני אסייג יצא להגנתו של יוסי וידר, לאחר שהוחרם ופרנסתו נפגעה בעקבות חיקוי שעשה של אהוד ברק: "מדובר באחד האנשים הכי טובים וערכיים שאני מכיר"

מני אסייג (מימין) ויוסי וידר מני אסייג (מימין) ויוסי וידר
אא

התסריטאי והשחקן מני אסייג, העלה פוסט תמיכה בקומיקאי יוסי וידר שפרנסתו נפגעה מאז שחיקה את ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק. לטענת אסייג, מאז אותו חיקוי בשיחה מול העיתונאי אמנון אברמוביץ', וידר הוחרם ונותר ללא פרנסה. "האח שלי האהוב והיקר, הקומיקאי המוכשר והחקיין העילוי, שסומן והוחרם בגלל מתיחה שעשה בזמנו לאיזה עיתונאי, מה שעלה לו בפרנסה ובבריאות. אז זה מה שהוא עושה ביומיום: מקדיש את חייו בהתנדבות למען בני נוער עם צרכים מיוחדים. אוהבים אותך, יוסי וידר יהודי יקר", כתב אסייג והעלה תמונה של וידר יחד עם נער עם צרכים מיוחדים בו הוא תומך.

בראיון למעריב, מני אסייג, איש ימין מוצהר, אמר כי בהתחלה וידר "חשב שהירידה בהזמנות למופעים לוועדים, שזה עיקר פרנסתו, הייתה יד המקרה, ואז הוא שמע קולות ועדויות והדים והבין שהבאזז של אותה מתיחה, יחד עם המערכון בליכוד טי־וי שפורש בצורה מעוותת ומסולפת - לא הייתה לו שום כוונה כלשהי לפגוע בעצם הנכות של אברמוביץ׳ - גרמו לוועדים ולקבוצות פשוט להחרים אותו ולנדות אותו. אין מקריות בעניין הזה. זה הכי לא מגיע לו בעולם, כי מעבר לכישרון הגדול והנדיר, מדובר באחד האנשים הכי טובים וערכיים שאני מכיר".

וידר אמר בתגובה: ״מני אסייג הוא אח שלי בלב ובנשמה ושותף מלא להצלחתי גם בסדרה הגאונית שכתב, 'שנות ה־80', וגם בכתיבה של מופע הסטנד־אפ שלי. לגבי שאר הדברים, אני, כמו שמני כבר כתב בפוסט, מתמקד רק בלשמח ולהצחיק ולעשות טוב".

תגיות:יוסי וידרמני אסייג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה