חם ברשת

החשמל נותק בביתו של בן ה-14 שנרצח בפיגוע – ככה הגיבו ברשת

החשמל בביתו של אשר נתן מרלי ז"ל, בן ה-14 שנרצח בפיגוע בירושלים, נותק בשל חוב בזמן שמשפחתו יושבת שבעה. בעקבות כך, רבים התגייסו למען המשפחה השכולה ויצאו בקריאה נרגשת לציבור לסייע כמיטב יכולתו

ביתה של משפחת מרלי. בעיגול הקטן - אשר נתן מרלי ז"ל ביתה של משפחת מרלי. בעיגול הקטן - אשר נתן מרלי ז"ל
אא

ביום שני האחרון, ניתקה חברת החשמל את החשמל בביתו של אשר נתן מרלי ז"ל, שנרצח בפיגוע בשכונת נווה יעקב. החשמל נותק בזמן שמשפחתו יושבת שבעה וחובר מחדש לאחר שדיווחים על המקרה הופצו באמצעי התקשורת, וחברת החשמל דאגה להטעין את המונה ולחבר את המשפחה בחזרה לרשת.

עם פרסום הידיעה, עם ישראל נחשף למצבה העגום של משפחתו של מרלי ז"ל, וגולשים רבים החליטו להירתם ולתרום כמיטב יכולתם. 

פוסט אחד שכתב אלירן אוחיון בפייסבוק, העלה את הקשיים היומיומיים איתם מתמודדת משפחת מרלי:

"חברת החשמל ניתקה היום (שני) את החשמל בביתו של אשר נתן מרלי ז"ל, בן ה-14 שנרצח בפיגוע בשכונת נווה יעקב בליל שישי האחרון. החשמל שנותק בזמן השבעה על נתן, חובר מחדש אחרי ששולם החוב שהיה למשפחה, אבל האירוע הזה הוא הזדמנות להציץ אל חייהם של אלפי ילדים וילדות שזאת מציאות החיים שלהם - משפחה בת עשר נפשות בדירה של כ-50 מ"ר, עם קושי כלכלי קיומי", כתב אוחיון.

"אשר היה בן 14 בהירצחו, רינה בת 13, מיכאל בן 11, נאווה בת 10, אסנת בת 7, אברהם בן 5 והתאומות חנה-מרים ושרה בנות שנה וחצי. אף אחד מהילדים הללו לא בחר את מציאות החיים הזו - הם כולם נולדו אליה".

"זאת מציאות החיים שאני פוגש מדי יום בתוכנית אותה אני מנהל, תכנית שבה אנחנו מנסים להיות שם עבור נערים ונערות ממשפחות מצוקה - כאלו שנולדו אל תנאי חיים כמעט בלתי אפשריים. והלב נקרע על זה, בכל יום. אולי הסיפור של אשר, עם התמונה המתוקה שלו וכל זה שזה קורה בזמן השבעה עליו, יתנו גם לכם הצצה אל המציאות של הילדים הללו", כתב לסיום.

אוחיון הוסיף את פרטי הבנק של המשפחה למעוניינים לתרום, ורבים כמוהו יצאו בקריאה נרגשת לעזור למשפחת מרלי בשעה קשה זו.

עם זאת, הייתה גם ביקורת ברשתות החברתיות, מה שגרם ללא מעט גולשים להגן על המשפחה השכולה: "בבקשה תחסכו מהמשפחה הכואבת את שנאת החינם. תנו להם את הכבוד המגיע להם ואל תוסיפו להם עוד כאב". 

תגיות:חם ברשתאשר נתן מרלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה