תרופות סבתא

הבטן מציקה לכם? קבלו תרופות סבתא טבעיות לכאבי בטן

סובלים מכאבי בטן? מרגישים נפיחות? קבלו תרופות סבתא מחומרים טבעיים בלבד שיוכלו להקל כל הכאב

אא

לא פעם אנחנו מרגישים אי נוחות בבטן, כאבים או נפיחות. הנטייה היא להיעזר בתרופות, אבל יש כיום מצרכים זמינים בכל בית (וטבעיים לחלוטין) שיוכלו להקל לכם על הכאב בסייעתא דשמעיא. כמובן שאם מדובר בכאבי בטן מתמשכים, יש לפנות לטיפול רפואי.

תרופות סבתא לכאבי בטן:

ג'ינגר – ג'ינג'ר ידוע ביכולתו לרפא בחילות והקאות, אך הוא מסוגל גם להפיג גזים ולהרגיע את מערכת העיכול. ניתן להכין חליטה או לאכול ג'ינגר מיובש.

חליטת קמומיל – לפרחי הקמומיל יש תכונות מרגיעות ואנטי דלקתיות. אם אתם סובלים מכאבי בטן כתוצאה מקלקול קיבה או גזים, כדאי לשתות חליטת קמומיל.

תה נענע – לנענע יש ריח וטעם כמו של מנטה והיא יעילה במקרים של בחילות והקאות. בנוסף, היא יכולה לסייע על קשיי עיכול, כיווצים ועוויתות.

כורכום – לצמח הכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות והוא תורם לפעולות עיכול שונות. משום כך, הוא יכול להקל על תסמיני עיכול, כגון גזים, נפיחות ותחושה כבדה לאחר הארוחה. ניתן לצרוך אותו במצבו הטרי, כתבלין או ככמוסה שנמכרת בבתי המרקחת.

לואיזה – צמח בעל ריח וטעם לימוני. בימי החורף אנו נוהגים לשתות אותה כחליטת תה אך היא צמח שימושי במיוחד ברפואת צמחים מודרנית. לואיזה יכולה לסייע במצבים של כאבי בטן, נפיחות, גזים ותהליכי עיכול אחרים. כמו כן, היא מכילה כמות גבוהה של נוגדי חמצון, מה שהופך אותו לבעלת יכולת אנטי בקטריאלית.  

רוזמרין – רוזמרין הוא צמח ידוע לחיזוק השיער על פי הרמב"ם, אך הוא מכיל שמנים אתרים שמסייעים להרגעה של מערכת העיכול. בשל יכולתו לספוח גזים, הוא מקל על כאבי בטן.

זרעי שומר – אימהות יודעות את השפעות השומר על תינוק שסובל מגזים. השומר יכול להרגיע את מערכת העיכול והוא מוכר כצמח משתן ומחטא. חליטה של זרעי שומר יכולה להפחית נפיחות בטנית, גזים וכאבי בטן.

מי אורז – שתיית מי אורז יכולה להרגיע את הקיבה ולהקל על כאבי בטן. פשוט בשלו אורז עם כמות גדולה של מים ולאחר מכן שתו את המים. זה עשוי לסייע גם במקרים של שלשולים.

תגיות:תרופות סבתאכאבי בטן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה