חדשות בארץ

הלם: בני הזוג הגיעו לשדה התעופה – והשאירו את התינוק בנמל

מהומה בנתב"ג: בני זוג סירבו לשלם עבור כרטיס טיסה לתינוקם – והשאירו אותו בעגלה בנמל. "לא האמנו למה שאנחנו רואים", אמרה מנהלת התחנה של ריינאייר

תמונת אילוסטרציה תמונת אילוסטרציה
אא

מהומה פרצה היום (שלישי) בנתב"ג כאשר זוג הורים הגיע למקום עם תינוקם כדי לטוס לבריסל דרך חברת ריינאייר. על פי אתר N12, בני הזוג, בעלי דרכון בלגי, התכוונו לטוס עם תינוקם אך לא היה לו כרטיס. כאשר התבקשו לשלם גם על התינוק - החלה במקום מהומה והשניים השאירו את התינוק בעגלה והחלו להתקדם לעמדות הדרכונים.

צוות הדיילים שהבחין בתינוק לבדו קרא למשטרת נתב"ג. באותה נקודה, ההורים כבר התקדמו לכיוון הטיסה, אך השוטרים איתרו אותם והחזירו אותם חזרה. הם נלקחו לחקירה כשהתינוק איתם. 

מנהלת התחנה של חברת ריינאייר אמרה כי "כל העובדים היו בהלם, לא נתקלנו בדבר כזה אף פעם. לא האמנו למה שאנחנו רואים".

גורמים ברשות שדות התעופה מסרו, כי הזוג שהגיע לטיסה של ריינאייר בטרמינל 1, הגיע באיחור לאחר סגירת הדלפקים של הטיסה. לדבריהם, הזוג רצה לעלות לכיוון הבידוק הביטחוני והשאיר את התינוק על המסוע. מכיוון שלא היו לזוג כרטיסי עלייה עבור כולם, הם הוחזרו אחורה ולקחו את התינוק.

עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים