חדשות בארץ

"הגיעו ברכב שניים ויצאו שלושה": רופא יילד אישה מירושלים ב... חניית בית החולים

הגיעו לבית החולים שניים - ויצאו שלושה בלי לבקר בחדר הלידה: היולדת הטרייה מירושלים מודה על הנס שאירע להם, ועל לידת התינוק הבריא ב... חניית בית החולים 

חניית בית החולים שבה ילדה היולדת (צילום: בית החולים 'שערי צדק')חניית בית החולים שבה ילדה היולדת (צילום: בית החולים 'שערי צדק')
אא

סוף טוב, הכל טוב: ד"ר דותן יוגב - רופא בבית החולים 'שערי צדק' בירושלים, הפך לאחרונה לגיבור, לאחר שיילד אישה שעמדה ללדת - לא פחות ולא יותר, בחניית בית החולים. 

מדובר בזוג מירושלים שזו כבר הלידה השלישית שלהם. כשהגיעו לבית החולים היו שניים, ויצאו ממנו עם תינוק בריא בחסדי שמיים. 

הכל התחיל כאשר האם הרגישה שהיא יולדת והאב הנדרך, יצא מהמכונית כדי להזעיק למקום את הצוות הרפואי. המאבטח, שהבין כי מדובר ככל הנראה באישה שמתחילה ללדת, וראש התינוק ממש החל לבצבץ החוצה. בהשגחה מופלאה שאין למעלה ממנה, הדבר קרה בדיוק ברגע שד"ר דותן נכנס לשערי בית החולים. 

כך סיפר ד"ר יוגב בראיון ל'ווינט': "נכנסתי לבית החולים. הראיתי לשומר את התג שלי, והוא שאל אם אני רופא. השבתי בחיוב, ועוד לפני שהספקתי להגיד לו שאני ממהר, הוא הפנה אותי לרכב שעמד במפרץ המוניות, ובו אישה בשנות ה-30 לחייה, שוכבת כאובה במושב האחורי, בלידה פעילה. פתחתי את הדלת והצגתי את עצמי. הסברתי לה שאני רופא ילדים ושאנחנו ניילד אותה עכשיו. במקביל, שלחתי את האב לקרוא לצוות חדר לידה.

"מיד ראיתי קרקפת קטנה שכבר בצבצה. היולדת הייתה יחסית נינוחה ושיתפה פעולה באופן יוצא דופן, ולאחר מספר לחיצות, ראש התינוק יצא בקלות. לאחר הלידה הנחתי את התינוק על האם על מנת שלא יתקרר, וביקשתי מהאב להדליק את החימום באוטו. כיסיתי את התינוק בז'קט הפליז שלי כי לא היה במה לכסות אותו.

למרבה השמחה, התינוק יצא עם דופק טוב. הוא התחמם בחיק אמו, וכעבור זמן קצר הגיע צוות חדר לידה והכניס את האם ואת התינוק לבית החולים, לסיום הליך הלידה ולהמשך טיפול".

לדברי ד"ר יוגב, הוא מעולם לא חזה במחזה זהה. 

היולדת המאושרת סיפרה כי "כבר בדרך הרגשתי שהכאבים לא שגרתיים, וכשעצרנו בחניון עם המונית - המים ירדו והבנתי שלא אספיק להגיע לחדר הלידה. אני מודה לה' על השליחים הטובים ועל הזכות לעבור את הלידה בסיוע רופא מקצועי ואנושי כל כך".

תגיות:לידהחניהירושליםרופא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה