חדשות בארץ

תחת אש כבדה: תיעוד הקרב בג’נין - ממצלמות לוחמי הימ"מ

המשטרה פרסמה תיעוד ממצלמות הקסדה של לוחמי הימ"מ, שפעלו במחנה הפליטים ג'נין. ראש הממשלה נתניהו שיבח את הלוחמים, והנחה את כוחות הביטחון "להיערך לכל תרחיש"

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

(קרדיט: דוברות המשטרה)

המשטרה פרסמה הערב (חמישי) תיעוד מיוחד ממצלמות הקסדה של לוחמי הימ"מ, שפעלו הבוקר במחנה הפליטים ג'נין עם לוחמי מג"ב וצה"ל לסיכול חוליית טרור שהוגדרה כ"פצצה מתקתקת" ועמדה לבצע פיגוע בשטח ישראל. מקורות פלסטיניים דיווחו על עשרה הרוגים.

בתיעוד נראים לוחמי הימ"מ פועלים כשהם תחת אש כבדה ובסכנת חיים ממשית, כאשר עשרות מחבלים חמושים יורים לעברם. במשטרה אמרו כי "לוחמי הימ"מ, בנחישות ובאומץ לב, חתרו למגע והצליחו לסכל חוליית טרור שהתכוונה לבצע פיגוע נגד אזרחים וכוחות הביטחון".

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן, שיבח את פעילות הימ"מ ואמר למפקד היחידה, תת-ניצב ח': "בפעילות של היחידה המיוחדת יחד עם פלוגת מג"ב ג'נין וצה"ל בהכוונת השב"כ פעלתם באומץ לב, קור רוח ומקצועיות תחת אש כבדה וסיכון חיים ממשי. שילוב הזרועות של כוחות הביטחון מוכיח את עצמו מחדש מדי יום בשמירה על ביטחון אזרחי מדינת ישראל".

בתוך כך, בתום הערכת מצב ביטחונית הביע ראש הממשלה בנימין נתניהו את הערכתו לאומץ הלב ולתושייה של הלוחמים שסיכלו פיגועים שהיו יכולים לעלות בחיים רבים.

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "נתניהו קיבל עדכונים מפורטים מהרמטכ"ל, ראש השב"כ, מפכ"ל המשטרה וראש אמ"ן, ביחד עם שר הביטחון, השר לביטחון לאומי, שר החוץ, ראש המל"ל והמזכיר הצבאי של ראש הממשלה. ראש הממשלה נתניהו הבהיר שפניה של ישראל לא להסלמה, אבל הנחה את כוחות הביטחון להיערך לכל תרחיש בזירות השונות כדי להבטיח את ביטחון אזרחי ישראל".

תגיות:טרורג'ניןימ"מבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה