חדשות בעולם

שוב אנטישמיות במטוס לניו יורק: מדוע נזרק החסיד מטיסת ’דלתא’?

דיילת שהתווכחה עם נוסע חרדי אילצה אותו לרדת מטיסה שעשתה פניה מפלורידה לניו יורק, משום שלא 'ציית' לבקשתה. חברת דלתא חקרה את האירוע ומצאה כי הנוסע צודק וכי אכן לא היה צריך לרדת מהטיסה, ופיצתה אותו

אא

שוב אנטישמיות בטיסה לניו יורק: דיילת שהתווכחה עם נוסע חרדי אילצה אותו לרדת מטיסה שעשתה פניה מפלורידה לניו יורק, משום שלטענתה לא 'ציית' לבקשתה. 

לדברי החסיד, הוא ננזף והתבקש על ידי הדיילת להוריד חלק מהמזוודות שהכניס בתא העליון, אך לדבריו עלה למטוס עם מזוודת יד אחת וקופסה לכובע שלו - שניהם במשקל מותר ותואמים למגבלות של חברת התעופה 'דלתא'.  

"היא פשוט נטפלה אליי", סיפר החסיד בראיון שנעשה עמו באתר  Yeshiva World News. "איך שהתיישבתי בשורה 31, היא ועוד איש צוות ניגשו אליי בריצה, ואמרו לי: 'לכם תמיד יש טונות של מזוודות. למה אתה לא יכול לשים את קופסת הכובעים מתחת לרגליים?'. הדיילת רצתה שאני אעשה שוב צ'ק אין כדי להכניס את המזוודות לבטן המטוס, וסירבתי. המזוודות שלי עמדו בכללים, ולא עברתי על שום כלל של חברת התעופה". 

כשראתה שהוא אינו 'מציית' לבקשתה, הדיילת הורידה בעצמה את המזוודות שלו כדי לבצע צ'ק אין מחדש. כשביקש את המזוודות שלו, הדיילת לגלגה ועמדה על שלה שעליו לבצע צ'ק אין או לרדת מהמטוס. 

בשלב מסוים מצליח החסיד להגיע למזוודותיו ולחלץ אותן מידיה, אך הדיילת תפסה פתאום את מזוודת היד שלו, והתחילה לרדת מהמטוס. "אמרתי לה שזהו רכושי הפרטי ושאני לא מוכן שהיא תיגע בזה, אבל היא לא הקשיבה. ביקשתי את זה בנימוס בחזרה".

הדיילת החזירה את מזוודת היד, והנוסע החזיר את מזוודתו לתא העליון והתיישב - אך דקות ספורות לאחר מכן, הגיעו שני מאבטחים שאילצו אותו לרדת מהמטוס, והחלו לתחקר אותו על האירוע. 

בתום התשאול אמרו לו המאבטחים: 'תשמע, אנחנו יודעים שאתה צודק, אבל הדיילת איימה שהיא תעזוב את המטוס אם אתה תחזור לשם. אז אנחנו לא רוצים בעיות".

הדיילת ניצחה, והנוסע הורד מהטיסה בבושת פנים!

בשיחה שלו עם חברת התעופה ולאחר חקירת הדברים - אכן נמצא שהוא הורד מהטיסה על לא עוול בכפיו, וחברת 'דלתא' פיצתה אותו בכרטיס טיסה, פיצוי כספי על סך 500 דולר ומלון לאותו לילה, אך לדבריו - 'דלתא' לא אפשרה לו לחזור לניו יורק באותו יום. "מפקח חברת התעופה ששמע את הסיפור היה מאוד נחמד אליי והוא התנצל בפניי על התקרית. הוא אמר שנפלתי קורבן לאפליה על רקע אנטישמי, אבל המדיניות של דלתא לא מאפשרת 'לזרוק' את הדיילת מהטיסה, ולכן במקרים אלו צוות התעופה מנצח והנוסע האומלל מועבר לטיסה אחרת".

בנוסף, הוא אמר ל-YWN שמלבד הדיילת האחת הזו שנראתה אנטישמית, כל שאר עובדי דלתא התייחסו אליו בכבוד, הם הבטיחו לחקור את הנושא כראוי וניסו לעזור ככל שניתן.

תגיות:ניו יורקאנטישמיות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה