חדשות בארץ

"חרפה": זהבה גלאון צייצה "הייל כהנא" נגד בן גביר – ומחקה

יו"ר מרצ לשעבר, זהבה גלאון, העלתה לטוויטר תמונה של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, והשוותה את תנועת היד שלו להצדעה הנאצית במועל יד. הרשת הגיבה בחריפות, וגלאון מחקה את הציוץ. בן גביר: "בת להורים ניצולי שואה מוזילה ודוקרת את ששת מיליוני הקדושים"

  • ג' שבט התשפ"ג
בן גביר (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)בן גביר (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)
אא

יו"ר מרצ לשעבר, חברת הכנסת לשעבר זהבה גלאון, העלתה הבוקר (רביעי) לחשבון הטוויטר שלה תמונה ממסיבת העיתונאים שערך אתמול השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, יחד עם מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי. בן גביר נראה בתמונה כשהוא מרים את ידו, וגלאון צירפה אליה את המילים: "הייל כהנא".

בתגובה לציוץ של גלאון, כתב בן גביר: "בת להורים ניצולי שואה מוזילה ודוקרת את ששת מיליוני הקדושים. זהבה, מה אמא ואבא היו אומרים על זה?"

שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, הגיב: ''זו לא פחות מהסתה חמורה וגזענות טהורה. זהבה, תעשי טובה לכולנו ותמחקי את החרפה הזו".

חברת הכנסת לשעבר מהליכוד, קטי שטרית, הגיבה: ''איכס. ציוץ מזעזע ומסית. תתביישי''. חברת הכנסת לשעבר מהמחנה הממלכתי, מיכל קוטלר-וונש, כתבה: ''בשבוע בו מצוין יום השואה הבינלאומי, כשהאנטישמיות משתוללת ברחבי העולם… בעיקר מעיד על ניתוק ואובדן דרך".

בעקבות התגובות החריפות, גלאון מחקה את הציוץ וכתבה: "מחקתי את הציוץ. עדיין מחכה שהגזענות תימחק מהכנסת".

תגיות:זהבה גלאוןאיתמר בן גבירחם בטוויטר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה